مجموعه تاسیسات 24 ساعته به منظور تکمیل تیم فنی و تخصصی خود در شهر مشهد از مجریان لوله کش دعوت به همکاری می نماید.

شغل لوله کشی یکی از مشاغل تقریباً پر درآمد در ایران محسوب می شود، چون این حرفه شامل مهارت های متنوعی می شود.

بنابراین فردی که به عنوان مجری لوله کش شناخته می شود، هیچ وقت بی کار نمی ماند و هر روز می تواند در یکی از شاخه های این شغل فعالیت کند.

مجموعه تاسیسات 24 ساعته نیز فعالیت حرفه ای خود در عرصه تاسیسات را با ارائه خدمات لوله کشی آغاز نمود و هم اکنون قصد دارد به منظور گسترش خدمات خود در شهر مشهد با مجریان لوله کش مشهدی همکاری کند.

مهارت های تخصصی مورد نیاز برای استخدام به عنوان مجری لوله کش در مشهد

از آنجا که زمینه های کاری در شغل لوله کشی بسیار متنوع هستند، مهارت های یک مجری لوله کش هم می تواند فراوانی زیادی داشته باشد.

بنابراین پیش از هر چیز این نکته را یادآور می شویم که لازم نیست برای استخدام در مجموعه تاسیسات 24 ساعته تمامی مهارت هایی که در ادامه می گوییم را داشته باشید.

پس اگر تنها در چند مورد از تخصص های زیر تسلط کافی دارید، می توانید برای همکاری با مجموعه ما درخواست دهید:

استخدام مجری لوله کش در مشهد 1

مهارت های فردی و تجهیزات مورد نیاز برای استخدام به عنوان مجری لوله کش در مشهد

  • مشتری مداری

مشتری مداری مهمترین مهارت فردی است که مجری لوله کش باید آن را داشته باشد. این ویژگی تنها با وجود صبر، متانت، آرامش، خوش قولی، انضباط، تعهد کاری، رعایت انصاف و آراستگی ظاهری برای مجری لوله کش بوجود می آید.

  • به همراه داشتن وسیله نقلیه موتوری

به این دلیل که مجموعه تاسیسات 24 ساعته تمام نقاط سطح شهر مشهد را پوشش می دهد و از طرفی شعار مجموعه ما این است که بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتری برسانیم.

پس با این تفاسیر مجری باید وسیله نقلیه در اختیار داشته باشد تا بتواند در اسرع وقت در سر پروژه حاضر شود.

  • داشتن گوشی تلفن هوشمند

چون تمام کارهای ثبتی در مجموعه تاسیسات 24 ساعته از طریق اپلیکشین مجموعه برای مجریان ارسال می شوند، ضروریست که فرد متقاضی همکاری با ما به گوشی همراه هوشمند و نحوه کار با آن مجهز باشد.

  • مجهز به ابزار کار لوله کشی

با توجه به کارهایی که مجری باید در سر پروژه انجام دهد، بایستی ابزار لوله کشی شخصی خود را به همراه داشته باشد.

اگر می خواهید بدانید چه مهارت هایی می توانند در کنار شغل لوله کشی از شما فرد بهتری بسازند، بر روی لینک مقاله بزنید.

استخدام مجری لوله کش در مشهد 2

میزان درآمد و مزایای مجموعه تاسیسات 24 ساعته

شیوه همکاری مجموعه ما با مجریان در مجموعه تاسیسات 24 ساعته به صورت درصدی می باشد، به این صورت که مجری پس از اتمام هر پروژه درصد مشخصی از دستمزد خود را به مجموعه پرداخت می کند.

میزان درصد خود مجری از کل دستمزد و مقداری که مجری باید از دستمزد خود به مجموعه پرداخت کند، در اوایل همکاری کمی متفاوت است. اما در صورت ادامه همکاری درصدها به صورت ثابت محاسبه می شوند.

شما می توانید در جدول زیر میزان درصدهای مجری و مجموعه را بر اساس روند همکاری با ما مشاهده کنید:

تعداد پروژه ها

درصد مجری از هر پروژه

درصد مجموعه از هر پروژه

10 پروژه اول بعد از همکاری

85

15

10 پروژه دوم بعد از همکاری

80

20

ادامه همکاری

73

27

توجه داشته باشید که درصدهای گفته شده تنها جزو درآمدهای ثابت مجریان محسوب می شوند، در حالی که این مجموعه یک سری راهکارها برای افزایش درآمد نیروهای خود در نظر گرفته که می توان از آن ها به عنوان مزایا یاد کرد.

به عنوان مثال اگر مجری بتواند تعداد بیشتری پروژه با دستمزد بالاتری در هر ماه داشته باشد و از طرفی با اخلاق خوب و خوش قولی خود مشتریان زیادی را از خود راضی نگه دارد، به عنوان مجری برتر هر ماه شناخته خواهد شد.

مزیتی که مجریان برتر در مجموعه ما دارند این است که هر پروژه ابتدا برای مجری برتر ارسال می شود و اگر ایشان آن پروژه را تایید نکنند، برای سایر مجریان فرستاده می شود.

با این حساب شانس مجری برتر برای پذیرش پروژه های پولساز بیشتر شده و در نهایت سبب افزایش درآمد وی می شود.

علاوه بر این ها در مجموعه ما طرح های تشویقی متنوعی برای کمک هر چه بیشتر و بهتر به مجریان برای کسب درآمد بالاتر لحاظ شده است.

به عنوان نمونه می توان از طرحی یاد کرد که بر اساس آن اگر مجری پروژه ای را در روزهای تعطیل قبول کرده و یا در مناطقی که جزو طرح ترافیک در شهر مشهد هستند، بر سر پروژه حاضر شود، امتیاز بالاتری دریافت می کند.

جمع این امتیازات در پنل کاربری مجری ثبت شده و در نهایت در پایان هر ماه به صورت نقدی به حساب مجری واریز می شوند.

توجه مهم: اگر مجری برای مشتری خود قطعه یا وسیله ای تهیه کند، مجموعه هیچ درصدی بابت خرید جنس از مجری دریافت نخواهد کرد و سود خرید تماماً به مجری تعلق می گیرد.

برای اطلاع از میزان درآمد لوله کشی در ایران کافیست لینک مقاله را لمس کنید تا بدانید چه عواملی می توانند باعث افزایش درآمد در این حرفه شوند.

 

مزایای همکاری با مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد

اگر می خواهید بدانید چرا باید با مجموعه تاسیسات 24 ساعته در شهر مشهد همکاری کنید، به مزایای همکاری با ما توجه داشته باشید:

  • هر پروژه فقط برای یک نفر از مجریان در مجموعه ارسال می شود، پس نگران رقابت سایر همکاران خود نخواهید بود.
  • ما ساعت کاری مشخصی برای مجریان خود تعیین نمی کنیم، شما می توانید به عنوان شغل دوم تاسیسات با ما همکاری کنید.
  • توافق قیمت با مشتری توسط مجری صورت می گیرد، ما فقط برای اطلاع مشتری قیمت های خدمات خود را به صورت حدودی در صفحه تعرفه خدمات قرار داده ایم.
  • ما دوره های آموزشی رایگان برای مجریان خود برگذار می کنیم، که یکی از مهترین آن ها دوره مشتری مداری است.
  • برای استخدام در مجموعه ما نیاز به مدرک تحصیلی خاصی نیست و فقط شرط ما داشتن مهارت کافی می باشد.
  • اگر مجری در دوره های آموزشی مجموعه شرکت کند، به جای پورسانت 27 درصد تنها 10 درصد به مجموعه پرداخت می کند.

 استخدام مجری لوله کش در مشهد 3

روند پذیرش پروژه در مجموعه تاسیسات 24 ساعته مشهد به چه صورت است؟

زمانی که مجری به عنوان یکی از متخصصن در امور لوله کشی همکاری خود را با مجموعه ما آغاز می کند، اپلیکشین تاسیسات 24 ساعته بر روی گوشی هوشمند ایشان نصب می شود تا در جریان پروژه های ثبتی قرار بگیرد.

وقتی که مشتری برای یکی از امورات لوله کشی با مجموعه ما تماس گرفته و یا فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر می کند، جزئیات کار در داخل سیستم ثبت شده و برای مجری ارسال می شود.

هر فرد که به محل نزدیک تر باشد، می تواند آن پروژه را تایید کرده و سپس از طریق اطلاعات تماس مشتری که در جزئیات پروژه درج شده است، برای هماهنگی های بیشتر با مشتری تماس بگیرد.

اگر مجری بر سر قیمت حدودی با مشتری خود به توافق برسد، در ساعتی که مشتری تعیین می کند، به محل مراجعه کرده و پروژه را انجام می دهد.

در نهایت پس از کسب رضایت از مشتری تمام دستمزد خود را از مشتری دریافت کرده و گزینه اتمام پروژه را در اپلیکشن فعال می کند تا پروژه های بعدی برای وی ارسال شوند. پس از آن سهم مجموعه از دستمزد خود را پرداخت می کند.

مدارک مورد نیاز برای همکاری با مجموعه تاسیسات 24 ساعته در مشهد

برای اینکه به عنوان مجری لوله کش با مجموعه ما در مشهد همکاری کنید، لازم است تا در زمان درخواست مدارک زیر را آماده داشته باشید:

  • کپی کارت ملی و شناسنامه
  • گواهی عدم سوپیشنه و عدم اعتیاد
  • کپی سند و یا اجاره نامه منزل مسکونی
  • ارائه سفته به منظور ضمانت

نحوه برقراری ارتباط با ما

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب تصمیم به همکاری با مجموعه ما را داشتید، می توانید همین الان با شماره تلفن 09909030526 درج شده در صفحه تماس با ما زنگ بزنید و یا با همین شماره در واتساپ به ما پیام بدهید.

از یک طریق دیگر می توانید لینک فرم همکاری با تکنسین را لمس کرده و سپس اطلاعات خود را در فرم وارد کنید.

همکاران ما در قسمت جذب نیروی تاسیساتی در مشهد با شما تماس گرفته و ادامه روند همکاری را به شما اطلاع خواهند داد.