درخواست تلفنی سرویسکار
۰۲۱-۹۱۰۱۳۷۶۱

آیفون صوتی و تصویری

نصب، سیم کشی و تعمیر انواع آیفون های صوتی و تصویری را می توان یکی از خدمات ما در مجموعه تاسیسات ۲۴ ساعته دانست که با کمک جمعی از متخصصین کاربلد و با تجربه و همراه با گارانتی تضمین خدمات به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. گواهی رضایت مشتریان سابق مجموعه و انجام پروژه های مختلف خود بیانگر مهارت مجریان ما است. شما هم با تکمیل فرم درخواست سرویسکار متخصص می توانید خاطره ای خوش از خدمات با کیفیت ما در ذهنتان ثبت کنید.

میانگین قیمت آیفون صوتی و تصویری

220,000
تومان
85,000
تومان

مشاهده جزئیات قیمت

سرویسکاران ما چه کسانی هستند؟

متخصصین ما از بین هزاران متقاضی همکاری و پس از گذشتن از مراحل مختلف گزینش‌های تخصصی فنی، اخلاقی، نداشتن سوء پیشینه و .... انتخاب شده‌اند.

نظرات برخی از مشتریان درباره پروژه‌های اجرایی

آیفون صوتی و تصویری

آیفون.JPG

امروزه با توجه به رواج استفاده از آیفون های صوتی و تصویری، نصب، سیم کشی، عیب یابی و تعمیر این درب بازکن ها که در برندهای مختلفی تولید و توزیع می شوند از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • سیم کشی و نصب آیفون صوتی

برای نصب آیفون صوتی باید بتوانید گوشی، پنل، ترانس تغذیه و قفل درب بازکن آیفون را به درستی نصب کنید. از طرف دیگر برای سیم کشی این آیفون ها هم باید تعداد سیم های فویل دار مسی را بر اساس تعداد طبقات ساختمان تعیین نمایید.

  • عیب یابی و تعمیر آیفون صوتی

اولین اصل لازم برای عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی، تسلط کافی بر سیم بندی آن ها است، زیرا خیلی اوقات مشکلاتی از قبیل قطع صدا و زنگ نخوردن آیفون صوتی به سیم کشی آن ها ارتباط دارد.

  • سیم کشی و نصب آیفون تصویری

رعایت اصول نصب و سیم کشی آیفون های تصویری به قدری اهمیت دارد که اگر هر یک از آن ها به درستی رعایت نشوند، شما با اختلال عملکرد در آیفون خود مواجه خواهید شد.

  • عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری

دو قطعه اصلی که باید در عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری به نشانه هایی که آن ها از خود بروز می دهند، توجه ویژه ای شود، شامل مانیتور و پنل دم دری این آیفون هستند.

مجموعه تاسیسات 24 ساعته با کمک برقکارانی ماهر آماده است تا نصب، سیم کشی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری شما را در سریع ترین ممکن برایتان انجام دهد و آرامش و امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد. پس اگر شما به کیفیت کار اهمیت زیادی می دهید، همین حالا سفارش خود را از طریق پر کردن فرم درخواست سرویسکار ثبت کنید.

آموزش‌های ویدئویی مرتبط

مقالات آموزشی مرتبط

عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری کوماکس (commax)

از آنجا که کار عیب یابی و تعمیر آیفون های تصویری برند کوماکس (commax) یکی از خدمات ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته می باشد، تصمیم داریم تا شما را نیز با روش انجام آن بیشتر آشنا کنیم.

نحوه نصب و سیم کشی آیفون صوتی تابا

آیفون صوتی تابا اولین مدل از آیفون در ایران به شمار می آید و تقریباً می توان گفت اکثر برندهای دیگر اف اف های صوتی از طراحی آیفون تابا الگو گرفته اند.

نحوه نصب و سیم کشی آیفون صوتی الکتروپیک

در صورتی که برای نصب و سیم کشی آیفون صوتی الکتروپیک خود به دنبال یک آموزش کاربردی هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.