نظرات برخی از مشتریان

با توجه به این که تعمیر و عیب یابی پکیج ها را می توان با توجه به کدهای خطای آن ها به راحتی انجام داد، ما قصد داریم تا در این مطلب در خصوص کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آن ها توضیحاتی را بیان کنیم.

محصولات ایران رادیاتور:

شرکت ایران رادیاتور یکی از شرکت های قدیمی با قدمت حدود 40 سال سابقه در زمینه تهیه و تولید رادیاتور، مشعل های خانگی و صنعتی و پکیج در ایران می باشد.

همانطور که گفتیم یکی از محصولات این شرکت پکیج ایران رادیاتور است که دارای تنوع زیادی نیز می باشد و همین تنوع باعث شده که محصولات پکیج ایران رادیاتور به صورت زمینی و دیواری و در دو مدل کلی آنالوگ و دیجیتال دسته بندی شوند.

از بین پکیج های دیواری ایران رادیاتور مدل آنالوگ می توان به پکیج ایران رادیاتور در مدل m24ff اشاره کرد که کدهای خطا در این محصول و محصولات آنالوگ دیگر به صورت چراغ های ال ای دی چشمک زن بر روی دستگاه نشان داده می شود.

در حالت عادی و بدون مشکل این چراغ ها فقط روشن می مانند، بنابراین چشمک زدن آن ها نشانه وجود مشکل در دستگاه است.

از سری محصولات دیجیتال این شرکت نیز می توان به پکیج های ایران رادیاتور در مدل های L24ff و L36ff اشاره کرد که کد خطا در آن ها با استفاده از حرف انگلیسی E نشان داده می شود.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آن ها 1

به طور کلی با توجه به اینکه سیستم و نحوه کار کرد پکیج ها کمی پیچیده است، شرکت سازنده آن از یک سری چراغ و عدد هایی بر روی صفحه نمایش پکیج استفاده کرده است.

در صورت بروز هر گونه ایراد با روشن شدن آن ها و نشان دادن علائمی که به کدهای خطا معروف هستند، راحت تر می توان از مشکل اصلی پکیج مطلع شد.

حال ما قصد داریم تا در ادامه در مورد هر کدام از کدهای خطای پکیج دیواری ایران رادیاتور در مدل های ذکر شده در قسمت فوق به همراه راه حل رفع هر کدام از آن ها با هدف عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور مطالبی را بیان کنیم.

ارورهای پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff:

در این قسمت به منظور تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل m24ff توضیحاتی را در مورد ارورهای موجود در این مدل بیان می کنیم.

ولی قبل از بیان ارورهای این پکیج لازم به ذکر است که حروف ff به معنی پکیج دارای فن و دودکش دوجداره می باشد.

ارور 80:

این کد خطا به معنی بالا بودن حرارت مبدل بیش از 150 درجه سانتی گراید است.

دلایل بروز این ارور:

راه حل رفع این مشکل:

در بسیار از موارد انجام اسید شویی مبدل اصلی پکیج این مشکل را رفع خواهد کرد و در صورتی که مشکل از پمپ، ارتفاع شعله و یا کلید حد باشد، باید این قطعات بررسی شوند و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردند.

اورو 70:

این کد خطا به ای معنی است که دمای مدار گرمایش بین هشتاد و نه تا صد و پنج درجه سانتی گراید رسیده است.

راه حل رفع این مشکل:

در قسمت راه حل ارور 80 ذکر شده است.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آن ها 2

ارور 70 80:

این کد به این معنی است که شعله در پکیج تشکیل نشده است.

علل بروز این مشکل:

  • قطعی گاز پکیج
  • خراب بودن قسمت جرقه زن
  • خراب بودن قطعه تشخیص شعله
  • تشکیل فلچ در دودکش

راه حل رفع این مشکل:

در صورت مشاهده این کد باید ابتدا مطمئن شویم که گاز در پکیج وجود دارد و بعد از آن اگر مشکل همچنان باقی بود قسمت های یون تشخیص مشعل، جرقه زن باید بررسی شوند و اگر هر گونه فلچی در دودکش تشکیل شده باشد آن را رفع کنیم.

ارور 60 80:

این کد به معنی فعال شدن سیستم ضد یخ زدگی در پکیج با روشن شدن پمپ آن است و از آن جا که سیستم ضد یخ زدگی به عنوان محافظ از پکیج وارد عمل می شود، این کد خطا محسوب نمی شود و نیازی به رفع کردن ندارد.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آن ها 3

ارور60 70:

این کد هم مانند کد 60 80 به معنی فعال شدن سیستم ضد یخ پکیج است. اما در این مورد سیستم ضد یخ بعد از روشن شدن پمپ و مشعل فعال شده است.

ارور 50 80:

این کد به معنی باز بودن سنسور Ntc آب گرم مصرفی است.

راه حل رفع این مشکل:

Ntc نیاز به تعویض دارد.

ارور 50 70:

این کد به معنی خراب بودن Ntc آب گرم مصرفی است و نشان دهنده کوتاه بودن مدار آن است.

راه حل رفع این مشکل:

Ntc نیاز به تعویض دارد.

ارور 50 70 80:

این کد به معنی خرابی Ntc مدار برگشت رادیاتور است و نشان دهنده باز بودن مدار است.

راه حل رفع این مشکل:

Ntc نیاز به تعویض دارد.

ارور 50 60:

این کد به این معنی است که Ntc مدار رادیاتور اتصال کوتاه دارد و خراب است.

راه حل رفع این مشکل:

Ntc نیاز به تعویض دارد.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آن ها 4

ارور 40 70:

این ارور به معنی کم بودن میزان آب در مدار پکیج می باشد.

راه حل رفع این مشکل:

ابتدا از طریق باز کردن شیر پرکن پکیج مدار را پر از آب کنید تا زمانی که فشار پکیج به یک بار برسد. در صورتی که دوباره این کد مشاهده شود به این معنی است که پرشر سویچ آب خراب است.

ارور 50 60 80:

این ارور به معنی خراب بودن Ntc مدار رفت شوفاژ و باز بودن آن است.

راه حل رفع این مشکل:

Ntc نیاز به تعویض دارد.

ارور 50 60 70:

این کد به معنی خراب بودن Ntc مدار رفت رادیاتور و کوتاه بودن مدار اتصال آن است.

راه حل رفع این مشکل:

Ntc نیاز به تعویض دارد.

ارور 40 80:

این کد به معنی فعال شدن کلید یا سنسور دود در دستگاه است.

راه حل رفع این مشکل:

از باز بودن مسیر خروجی دودکش پکیج اطمینان حاصل کنید. سپس با بررسی کلاهک H مطمئن شوید که دود به راحتی خارج می شود. اگر باز هم مشکل به قوت خود باقی بود، ترموستات دود دستگاه باید چک شود.

ارور 40 70 80:

این کد به این معنی است که کلید حرارتی دمای بالایی را در دستگاه شناسایی کرده ولی از نظر Ntc دما طبیعی است. در این صورت دو احتمال وجود دارد:

  • رسوب گرفتن مبدل اصلی پکیج
  • خرابی سنسور Ntc

راه حل رفع این مشکل:

  • رسوب زدایی مبدل اصلی
  • تعویض Ntc

ارور 40 60 80:

این کد به این معنی است که با وجود روشن بودن فن در دستگاه پرشر سویچ دود قطع است.

دلایل احتمالی این مشکل در صورت کار کردن فن:

  • کثیف بودن فن
  • انسداد مسیر دودکش
  • خرابی پرشر و یا شلنگ متصل به آن

دلایل احتمالی بروز این مشکل در صورت کار نکردن فن:

  • مسدود بودن مسیر حرکت فن

راه حل رفع این مشکل:

اگر فن دستگاه با چرخاندن توسط دست چرخید نشان می دهد که برد دستگاه دچار مشکل شده است که فرمانی را مبنی بر چرخیدن به فن صادر نمی کند.

به همین علت باید رله برد تعویض شود و اگر رله برد مشکلی نداشت ممکن است با زدند چند ضربه آن به روی رله دوباره مشغول به کار شود.

ارور 40 60 70:

این کد به این معنی است که با وجود خاموش بودن فن پرشر سویچ دود دستگاه وصل است.

دلایل احتمالی بروز این مشکل:

  • خرابی پرشر سویچ
  • خرابی رله برد

راه حل رفع این مشکل:

پرشر سویچ و رله برد دستگاه را تعویض کنید.

ارور 30 و 40:

این کدها به این معنی است که در ارتباط با برد اصلی مشکل وجود دارد.

راه حل رفع این مشکل:

سیم های ارتباطی برد باید بررسی شوند.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آن ها 5

(مطالعه بیشتر: علت خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور و راه حل )

 

خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل L24ff

در این قسمت توضیحاتی را در خصوص کدهای خطا در پکیج ایران رادیاتور در مدل L24ff را بیان می کنیم.

ارور E81:

این کد به این معنی است که کلید حرارتی دمای بالایی را در دستگاه شناسایی کرده ولی از نظر Ntc دما طبیعی است.

دلایل بروز این مشکل:

  • خرابی پمپ دستگاه
  • بالا بودن ارتفاع شعله
  • خرابی کلید حد

راه حل رفع این مشکل:

این مشکل معمولا با انجام رسوب زدایی پکیج دیواری ایران رادیاتورحل می شود و در صورتی که ایراد از پمپ و یا کلید حد بود باید آن ها تعمیر یا تعویض کنیم.

ارور E88:

این کد خطا به این معنی است که دمای مدار بین هشتاد و نه تا صد و پنج درجه سانتی گراید قرار گرفته است.

راه حل رفع این مشکل در قسمت ارور E81 ذکر شده است.

ارور E2:

این کد به این معنی است که شعله در پکیج تشکیل نشده است.

علل بروز این مشکل:

  • قطعی گاز پکیج
  • خراب بودن قسمت جرقه زن
  • خراب بودن یون تشخیص شعله
  • تشکیل فلچ در دودکش
  • عدم اتصال برق دستگاه به زمین
  • خرابی شیر گاز برقی

راه حل رفع این مشکل:

در صورت مشاهده این کد باید ابتدا مطمئن شویم که گاز در پکیج وجود دارد و بعد از آن اگر مشکل همچنان باقی بود قسمت های یون تشخیص مشعل، جرقه زن باید بررسی شوند و اگر هر گونه فلچی در دودکش تشکیل شده باشد آن را رفع کنیم.

سپس باید اتصال برق دستگاه به زمین بررسی شود و همچنین در صورتی که شیر گاز برقی خراب بود آن را تعویض کنیم.

ارور E42:

این کد به معنی باز بودن مدار Ntc است.

راه حل رفع این مشکل:

Ntc نیاز به تعویض دارد.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آن ها 6

ارور E41:

این کد به معنی خراب بودن Ntc آب گرم مصرفی است و نشان دهنده کوتاه بودن مدار آن است.

راه حل رفع این مشکل:

Ntc نیاز به تعویض دارد.

ارور E32:

این کد به معنی خرابی Ntc مدار برگشت رادیاتور است و نشان دهنده باز بودن مدار است.

راه حل رفع این مشکل:

Ntc نیاز به تعویض دارد.

ارور E31:

این کد به معنی خراب بودن مدار شوفاژ است و نشان می دهد که اتصال مدار کوتاه است.

راه حل رفع این مشکل:

Ntc نیاز به تعویض دارد.

ارور E1:

این ارور به معنی کم بودن میزان آب در مدار پکیج می باشد.

راه حل رفع این مشکل:

ابتدا از طریق باز کردن شیر پرکن پکیج مدار را پر از آب کنید تا زمانی که فشار پکیج به یک بار برسد. در صورتی که دوباره این کد مشاهده شود به این معنی است که پرشر سویچ آب خراب است.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آن ها 7

ارور E10:

این کد به معنی فعال شدن کلید یا سنسور دود در دستگاه است.

راه حل رفع این مشکل:

از باز بودن مسیر خروجی دودکش پکیج اطمینان حاصل کنید. سپس با بررسی کلاهک H مطمئن شوید که دود به راحتی خارج می شود. اگر باز هم مشکل به قوت خود باقی بود، ترموستات دود دستگاه باید چک شود.

ارور :E51

این کد به این معنی است که با وجود روشن بودن فن در دستگاه پرشر سویچ دود قطع است.

دلایل احتمالی این مشکل در صورت کار کردن فن:

  • کثیف بودن فن
  • انسداد مسیر دودکش
  • خرابی پرشر و یا شلنگ متصل به آن

دلایل احتمالی بروز این مشکل در صورت کار نکردن فن:

  • مسدود بودن مسیر حرکت فن

راه حل رفع این مشکل:

اگر فن دستگاه با چرخاندن توسط دست چرخید نشان می دهد که برد دستگاه دچار مشکل شده است که فرمانی را مبنی بر چرخیدن به فن صادر نمی کند.

به همین علت باید رله برد تعویض شود و اگر رله برد مشکلی نداشت ممکن است با زدند چند ضربه آن به روی رله دوباره مشغول به کار شود.

ارور E50:

این کد به این معنی است که با وجود خاموش بودن فن پرشر سویچ دود دستگاه وصل است.

دلایل احتمالی بروز این مشکل:

  • خرابی پرشر سویچ
  • خرابی رله برد

راه حل رفع این مشکل:

پرشر سویچ و رله برد دستگاه را تعویض کنید.

ارور E12 E30 E99:

این کد به معنی خراب بودن برد دستگاه است.

راه حل رفع این مشکل:

برد دستگاه را تعویض کنید.

خطاهای پکیج ایران رادیاتور L36ff

در خصوص توضیحات در مورد کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور مدل L36ff باید ذکر کنیم که این مدل از پکیج ایران رادیاتور از جمله پکیج های دیجیتال شرکت ایران رادیاتور می باشد که کدهای خطای مشابه با مدل L24ff دارد.

بنابراین به منظور جلوگیری از بیان مطالب تکراری در این مقاله کدهای خطای مدل L36ff را ذکر نکردیم و شما می توانید با مراجعه به کدهای خطای پکیج ایران رادیااتور مدل L24ff با معنی کدهای خطای آن و روش رفع هر عیب آشنا شوید.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آن ها 8

در انتها لازم به ذکر است که بیشتر مشکلات عنوان شده در پکیج های ایران رادیاتور قابل پیشگیری هستند و تنها راه این مهم انجام سرویس دوه ای پکیج ایران رادیاتور می باشد.

این مقاله به این علت برای شما تهیه شد که راحت تر بتوانید مشکل پکیج ایران رادیاتور خود را شناسایی کنید.

اما همانطور که ملاحظه کردید رفع عیب این سری مشکلات کاری تخصصی است که باید توسط فرد با تجربه و متخصص صورت بگیرد.

یکی از خدمات قابل دسترس ما در گروه تاسیسات 24 ساعته برای شما عزیزان تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سراسر تهران می باشد. بنابراین شما می توانید همین الان به منظور ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

منابع:

منبع 1   منبع 2

اشتراک گذاری:

اینجا جواب میگیری اگر سوال فنی بپرسی

تصویر امنیتی

دیدگاه‌ها  

آموزنده بود +5 # زجاجی 1398-09-21 19:36
سلام وقتی رادیاتور ها روشنه به محض اینکه اب گرم باز میشه چراغای 40و60و80مدتی چشمک میزنه وپکیچ خاموش میشه مدلE24Ff
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +2 # mohamad javad 1398-09-22 15:19
سلام کاربر گرامی شیر سه راه و مبدل های پکیج دچار رسوب گرفتگی شده است و باید با اسید 33٪دیس کلر شستشو شود برای انجام اینکار بهتر است از سرویسکار کمک بگیرید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # مولوی 1398-09-30 15:30
علامت تعجب همراه با ارور نشانه چیست. مولوی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # mohamad javad 1398-10-01 02:41
سلام کاربر گرامی لطفا مدل پکیج خود را بگوئید و بگید که کر اروری که نمایان میشه چیست اگر پکیج شما آنالوگ میباشد ارور آن به صورت عدد نمایش داده میشود و اگر پکیج شما دیجیتال باشه کد ارور یا حروف انگلیسی نمایش داده میشود به طور مثال میزنه E1 لطفا سوال را کامل مطرح کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # علیزاده 1398-10-03 10:31
علامت E51 نشان دهنده چیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-10-03 10:58
سلام کاربر گرامی این ارور برای خرابی یا نیمسوز بودن برد پکیج در فرمان دادن به فن میباشد وقتی برد در فرمان دادن به فن ناتوان باشد ارور E51 بروز میکند که باید برد را تعمیر یا تعویض کرد . البته گاهن مشاهده میشه ک برد نیمسوزه و هر چند وقت یکبار این ارور رو میده به عبارت دیگر برد نیمسوز شده شاید برد تعمیر شود و شاید هم بهتر باشد برد عوض شود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +2 # توانا 1398-10-03 15:12
سلام‌ارور۳۰،۴۰برد تست‌ کردم‌ مشکلی‌ نداشت‌ بازم‌ ارور ۳۰،۴۰
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # امیراحمدصابر 1398-10-03 19:34
باعرض سلام سرور بزرگوار اگه از سالم بودن برد اطمینان دارید اول ارت دستگاه رو برسی کنید که حتما وصل باشد در ضمن اتصال به فاز نداشته باشد دوم برق دستگاه رو چک کنید که نوسان ویا افت ولتاژ نداشته باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # محسن گودرزی 1398-10-28 14:27
با سلام بعد از استفاده از اب گرم مصرفی و بستن شیر اب پکیج تا چند دقیقه روی اب گرم مصرفی میماند و به صورت جفت جفت ال ای دی چشمک میزند و رادیاتور ها سرد میشود بعد از حدود 10 دقیقه دوباره رادیاتور ها گرم میشود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # mohamad javad 1398-10-28 18:08
سلام کاربر گرامی چند دلیل میتواند وجود داشته باشد اول اینکه منبع انبساط مشکل داشته باشد دوم شیر سه راه دارای رسوب گرفتگی شده باشد که یه خوبی عمل نمیکند برای تشخیص دقیق تر بهتر است از سرویسکاران شرکت کمک بگیرید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # fazeli 1398-11-06 15:13
ایراد ازفلو سوئیچ شماست
سرویسکار گرامی جواب مردمو درست بدین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # مجید 1398-11-07 08:58
دوست عزیز سلام ممنون از حسن توجه شما بهترین راهکار را زمانی میشه ارائه کرد که بالا سر دستگاه بود ما در این سایت با توجه به مطالب کاربران که معمولا اطلاعات ناقص ارائه میشه جواب گو هستیم امیدواریم با کمک شما روز بروز کاستی های ما رفع بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # mohamad javad 1398-11-07 10:47
به نقل از مجید:
دوست عزیز سلام
ممنون از حسن توجه شما
بهترین راهکار را زمانی میشه ارائه کرد که بالا سر دستگاه بود
ما در این سایت با توجه به مطالب کاربران که معمولا اطلاعات ناقص ارائه میشه جواب گو هستیم امیدواریم با کمک شما روز بروز کاستی های ما رفع بشه

دقیقا حرفت رو قبول دارم آقا مجید همکار گرامی واقعا با نوشتن و صحبت کردن نمیشه مشکل رو حل کنیم ما هم نصبت به سوال هایی که چه درست باشه یا کامل نباشه جواب میدیم که فقط کاربران بتونن از مشکلی که دارن اطلاع داشته باشن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # مجید 1398-11-07 15:53
سلام کاملا موافقم جواب های ما فقط در حد اشنایی و رفع عیبهای جزئی است پکیج یک دستگاه گازسوز است بدون دوره دیدن و داشتن تجربه نباید سمتس رفت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # محسن گودرزی 1398-10-28 15:19
سلام مدل دستگاه ام 24 اف اف ایران رادیاتور بعد از استفاده از اب گرم مصرفی و بستن شیر دستگاه همچنان مانند حالت استفاده از ابگرم مصرفی ال ای دی ها به صورت جفت جفت کار میکنن و رادیاتور ها سرد میشود بعداز 10 دقیقه دوباره پکیج استارت کرده ورادیات ها گرم میشود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +2 # مجید 1398-10-28 19:00
دوست عزیز سلام گیر کردن فلو سوییچ خرابی سنسور دما خرابی شیر موتوری
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # ابراهیم زاده 1398-10-29 22:04
سلام
خسته نباشید
مدلL24ff
وقتی دستگاه روشن میشه بعد از چند دقیقه
صداهای تق تق میده وبعد فشار کمی بالا وپایین میشه وکلید حد سیستم وقطع میکنه وروی صفحه دیجیتال ارور E8وE81 ظاهر میشه
ترموستات حدو چک کردم با اهم متر سالم بود
پمپ وهواگیری کردم وپمپ هم سالمه
مدار شوفاژم هواگیری کردم
ولی باز هم این ارور ظاهر میشه ومدار قطع میشه.
لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +2 # مجید 1398-11-01 10:29
دوست عزیز سلام مدار مصرفی و گرمایش اسید شویی بشه ان تی سی ها عوض بشه ایر ونت چک بشه تنظیم شعله هم انجام بگیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # ابراهیم زاده 1398-10-29 22:06
در ضمن دستگاه تازه خریداری شده وفکر نمیکنم رسوب داشته باشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-11-01 10:31
سلام کاربر گرامی لطفا سوال را واضح و کامل توضیح دهید ممنون.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # دلیری 1398-11-05 22:38
پکیج کد E 50 نشان می دهد چکار کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-11-06 08:43
سلام کاربر گرامی این ارور به این معنی هستش که فن خاموش است اما سنسور فن یا همون (پرشر)  در وضعیت وصل می‌باشد مشکل میتونه از قطعه یا برد باشه برای رفع مشکل بهتر است از سرویسکاران شرکت کمک بگیرید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # بهمن 1398-11-07 20:33
سلام پکیج ما وقتی اب گرم رو باز میکنی اولش گرم میاد ولی بعد سرد میشه مشکلش چیه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # مجید 1398-11-08 08:19
دوست عزیز سلام پکیج شما احتمالا تک مبدل است موارد زیر باید بررسی شود فلو سوییچ ان تی سی شیر موتوری در صورت دو مبدل بودن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # مهدی 1398-11-19 15:42
سلام وقت بخیر
پکیج دائما خاموش روشن میشود. و ارور های e32 ,af میدهد و رفع میشود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-11-20 09:55
سلام کاربر گرامی ارور AF هنگامی که سیستم ضد یخ زدگی فعال می شود نمایشگر پنل علامت AF را نشان می دهد اگر پکیج در حیاط و یا بالکن میباشد این مشکل رخ میدهد و ارورe32 این کد به معنی خرابی Ntc مدار برگشت رادیاتور است و نشان دهنده باز بودن مدار است و نیاز به تعویض سنسورNTC میباشد بهتر است برای رفع مشکل از سرویسکاران شرکت کمک بگیرید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # یوسف 1398-11-21 14:34
سلام
پکیج علامتE2را نشان میدهد چکار کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # مجید 1398-11-22 11:56
دوست عزیز سلام بهتره از یک تعمیر کار کمک بگیرید تا شیر گاز و حسگر را تست کند اگر سالم بودند مشکل از یرد است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # ساسان 1398-11-22 12:12
سلام وقتتون بخیر
پکیچ ایران رادیاتور مدل eco22ffموقعه بازکردن اب شعله قطع و وصل نمیشود قبلا با باز کرون اب صدای دوب و با قطع کرون اب از دوباره صدا میداد ولی الان اینجور نیست ممنونم میشم راهنمایی کنید باتشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-11-22 22:17
سلام کاربر گرامی سوالتون واضح نیست و نمیشه به خوبی راهنمایی کنیم منظور از صدا چیه این صدا از کجا پکیج میومد و اینکه منظور شما الان اینه که چرا پکیج دوباره اون صدا رو که قبلا میداد رو نمیده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # نوید مرادی 1398-11-22 21:58
سلام خسته نباشید، پکیج ایران رادیاتور ما بعداز سرویس حداکثر سه ماه کار می‌کنه بعداز سه ماه باز باید سرویس بشه، مشکلش اینکه هم آب رو گرم نگه نمی‌دارند یعنی وقتی میریم حموم وسط حموم کردن آب سرد میشه اونوقت باید شوفاژ هارو کلا باید خاموش کنیم تا آب حمام گرم شده. یکی هم از مشکلاتش اینه که وقتی شعله شروع به روشن شدن میشه همه چراغها تا هشتاد روشن میشن ولی به محض خاموش شدن شعله همه چراغها به ترتیب خاموش میشن فقط چراغ 30 روشن میمونه شوفاژها هم ولرم گرم میشه. درجه شوفاژ و آب گرم هم گذاشتیم به درجه آخر، بار هم روی درجه 2 هست، اگه امکانش باشه راهنماییمون کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-11-22 22:05
سلام کاربر گرامی اول از همه باید مطمئن شوید که پکیجی که برای واحد گذاشتید مناسب متراژ میباشد یا خیر یعنی بگید پکیج چند هزار میباشد و متراژ خونه چقدر است دوم از این باید مطمئن شوید که سختی آب منزل شما چقدر میباشد و اینکه از فیلتر مناسب برای ورودی آب پکیج استفاده شده است یا نه مشکل شما اینه که مبدل پکیج و شیر سه راه دچار رسوب گرفتگی میشود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # آرش حقیقی 1398-11-28 12:00
سلام پکیج ایران رادیاتور m24ff ارور نمیدهد و شوفاژ ها به درستی کار میکند و گرم می شود اما با باز کردن شیر آب گرم هیچ اتفاقی نمی افتد نه ارور میدهد و نه دوتا دوتا چراغ هاروشن می شود انگار هیچ اتفای نیافتاده و اب سرد هست انگار نمی فهمه شیر باز کرذیم
لطفا کمکم کنید مشکل از کجاست
دبار با کمک سایت خبتون بدون سرویسکار خودم درستش کردم یه بار پرشر سییچ آب و یک بار هوا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-11-28 14:37
سلام کاربر گرامی اول از همه از سالم بودن سنسورNTC آب مصرفی که بر سر شیر سه راه وصل میشود مطمئن شوید دوم اینکه موتور شیر سه راهی سالم باشد و چپگرد راستگرد شود خوشحالیم که تونستیم بهتون کمک کرده باشیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # کارخانهء 1398-11-28 13:06
سلام , پکیج مدل 22ff .. هر چند ساعت یکبار خطای 40و 70 میدهد که هر بار مجبور هستیم که شیر پرکن پکیج را بازکرده تا رفع خطا شود ولی مجددا چند ساعت بعد باز همین خطا را میدهد . ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-11-28 14:31
سلام کاربر گرامی این ارور برای افت بار فشار آب میباشد و احتمال زیاد منبع انبساط خراب شده است و یا مبدل سوراخ شده و یا اینکه از رادیاتورها و یا زیر پکیج نشتی آب دازید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # هانی 1398-11-29 05:03
پرشر را عوض کردیم رله برد هم سالم است باز خطای ۴۰و۶۰و۸۰ می دهد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # مجید 1398-11-29 08:00
دوست عزیز سلام بهتره برد را با یک برد دبگه جابجا کنید فنم سرویس و شست و شو بدید دودکشم چک کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # رضایی‌فر 1398-12-02 11:59
سلام چراغ‌های ۴۰و۷۰و۸۰ چشمک میزنه میشه بفرمایین علتش چیه مدل دستگاه EC022FF
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-12-03 11:05
سلام کاربر گرامی ارور 40 70 80 در ایران رادیاتور ناشی از حرارت بیش از حد پکیج میباشد  به عبارت دیگر سنسور حد دستگاه عمل کرده است برای رفع مشکل مواردی که میگم رو چک کنید و در صورت نیاز از سرویسکاران شرکت به صورت حضوری کمک بگیرید. احتمال اول :  پمپ مشکل دارد  (خرابی یا نرسیدن برق به آن. احتمال دوم : بسته بودن هواگیر یا ایرونت پمپ. احتمال سوم : بسته بودن مدار رادیاتور  به هر دلیلی  ممکن است شیر رادیاتور ها بسته باشد چه شیر بالا یا پایین که معمولن شیر پایین با اچار الن 8 باز و بسته میشود و یاممکن است رادیاتور رسوب گرفته و مسیر ان مسدود شده است و باعث ارور 40 70 80  بشود. احتمال چهارم : مبدل اصلی رسوب گرفته است که یک حالت خاص از احتمال سوم میباشد. احتمال پنجم : خراب بودن  یا به عبارت بهتر نیم سوز بودن سنسور شوفاژ باعث بروز خطای 40 70 80 میشود. احتمال ششم : خراب بودن سنسور حد یا قطع بودن سیم ان  که معمولن کم پیش میاد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # محمد منافی 1398-12-07 03:58
دستگاه ارور E91میده ایراد چیه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-12-07 16:44
سلام کاربر گرامی این ارور برای نواسان ولتاژ بالاتر از 260 ولت است و یا پایین تر از 160 ولت میباشد به احتمال زیاد مشکل تز برد پکیج میباشد برای تشخیص دقیق نیاز به حضور سرویسکار به صورت حضوری دارید لطفا از سرویسکاران شرکت به صورت حضوری کمک بگیرید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # فرشته شریف نیا 1398-12-18 07:54
سلام پکیج ما کد خطای e91 رو نشان میده ایراد چیه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # مجید 1398-12-18 20:46
دوست عزیز سلام این خطا مربوط به نوسان ولتاژ برقه از یک برقکار کمک بگیرید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # یداله نوری 1398-12-19 00:25
سلام، خسته نباشید، ببخشید پکیچ ما ایران رادیاتور مدل L28ff می باشد که بعضی موقع ها خطایE50 می دهد، ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. باتشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # مجید 1398-12-19 08:20
دوست عزیز سلام این مشکل مربوط به تهویه است فن و پرشر هوا باید تست شوند معمولا پرشر عیب میکند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # نقی 1398-12-20 08:49
باسلام پکیج ایران رادیاتور دارم که چند وقتیه خطای E2 رو نشون میده و باید ریست کنم تا مجدد روشن بشه این خطا تو زمان تابستانه بود و بعد در حالت زمستانه نبود الان چند وقتیه در حالت زمستانه هم خطا میده میخواستم بدونم ایرادش چیه ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # mohamad javad 1398-12-20 11:39
سلام کاربرگرامی این ارور مربوط به تشکیل شعله میباشد اگر با ریست کردن این خطا از بین نمیرود باید چند موارد رو چک کنید و برای تشخیص بهتر توصیه میشود از سرویسکاران شرکت کمک بگیرید مواردی که باید چک شود شاملاول از همه میتونه میله جرقه زن تنظیم نباشه یعنی فاصله آن با صفحه تنظیم نیست. دوم شیرگاز برقی گاز را باز نمیکند و باعث بروز ارور E2 میشود. 3.میله یون مشکل داردو یا شعله گاز تنظیم نیستش.4.برد مشکل داردو یا مسیر گاز به هر دلیل کیپ  شده است یا فشار گاز به هر دلیلی کم است  و خطای E2 در نمایشگر ظاهر میشود و در آخر اگر دستگاه در بالکن است باید حتمن دودکش داشته باشد وگرنه ممکن است در تشکیل شعله اختلال ایجاد شود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # Afshar 1398-12-21 04:35
سلام یه صدای متداول از پکیج میاد و ارور ۳۰و۴۰میزنه چه باید کرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # مجید 1398-12-21 10:05
دوست عزیز سلام این خطا مربوط به برد دستگاست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # مرتضی 1398-12-23 00:07
سلام.پکیج ایران رادیاتور ما خطای e51 میده و با روشن و خاموش کردن مجدد خطا برطرف میشه..وقتی درجه شوفاژ رو زیاد میکنم این خطا بیشتر اتفاق میفته و رو درجات پایین خیلی به ندرت...پکیج نو هست و چند ماهه خریداری شده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # Mehdi 1398-12-23 12:42
سلام وقت بخیر
در این جور موارد در درجه اول رله فن مشکل داره که باید تعویض بشه و درجه دوم مشکل احتمال داره از پرشر باشه یا گرفتگی شلنگ ورودی و خروجی به فن یا خود پرشر خرابه ابتدا چند ضربه با پشت پیچ گوشتی روی رله فن بزنید ممکنه پلاتین ذره گرفته باشه و با ضربه رد کنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # داود 1398-12-23 16:49
باسلام من پکیچ روکه روشن میکنم جرقه وشعله میزنه بعد گرم میکنه ولی وقتی روی آب گرم کن میزارم گرم نمیکنه جرقه نمیزنه الارم سبزدورقمی میزنه یعنی
۳۰۴۰
۵۰۶۰
۷۰۸۰ جفت جفت روشن میشه میخواستم دلیلشوبدونم مچکرم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-12-23 18:53
سلام کاربر گرامی مشکل میتونه چند دلیل وجود داشته باشه اول از همه باید از سالم بودن و گیر نکردن فلوتر پکیج مطمئن شوید دوم اینکه سنسورNTC سالم باشد و در آخر اینکه شیر سه راه و موتور شیر سه راه به خوبی کار کند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # اسدی 1398-12-28 23:51
سلام. کد E91 در پکیچ ایران مدل L24ff میدهد. باید چکار کنم؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1398-12-29 15:22
سلام کاربر گرامی این ارور مربوط به نوسان برق درپکیج میباشد اگر برق واحد مشکل ندارد و بیشتر از 260ولت و یا کمتر از 160 ودت نمیباشد باید برد پکیج را چک کنید که بهتر است برای اینکار از یک سرویسکار کمک بگیرید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # محمدرضا متقی 1398-12-29 09:47
سلام پیکیج ما مدل L28ff ایران رادیاتور هست . مدتی هست ارورe91 میاد و کار نمیکنه .ممنون میشم راهنمایی کنید اشکال از کجاست و چیکار باید کرد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # مجید 1399-01-02 19:43
دوست عزیز سلام بررسی کنید برق خونتون نوسان نداشته باشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # حسین 1399-01-02 20:10
سلام‌. هنگام روشن بودن پکیج فقط چراغ ۳۰ مدام روشن است. ایا ایرادی وجود دارد؟تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1399-01-03 20:22
سلام کاربر گرامی جواب سوال رو یکبار گفتم فقط بگید وقتی چراغ 30 فقط روشن میماند آبگرم مصرفی به خوبی گرم میشود و یا اینکه رادیاتورها به خوبی گرم هستند لطفا جواب این سوالات رو بدهید و بگید این چراغ در حالت گرم شدن رادیاتورها روشن میشود یا در حالت آبگرم مصرفی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # حسین الف 1399-01-02 20:39
سلام. پکیج من مدل es28ff ایران رادیاتوره. زمانی که پکیج کار میکند فقط چراغ ۳۰ یکسره روشن میماند. باتشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1399-01-03 20:18
سلام کاربر گرامی مشکل میتونه چند علت داشته باشد اول اینکه سنسورهایNTC به مشکل خورده باشند و یا اینکه پمپ پکیج آب را به گردش نمیندازه که این احتمال خیلی کم هستش.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # سعید رستگار 1399-01-03 00:58
با سلام
پکیج ما مدل L24FF میباشد
الآن چند روز E91 میدهد
علت چیه ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mohamad javad 1399-01-03 20:00
سلام کاربر گرامی این ارور مربوط به نوسان ولتاژ میباشد که باید برق ورودی به دستگاه چک شود که کمتر از 220 یا بالاتر نباشد میتونید با اهم متر برق را چک کنید و اگر برق خونه مشکل نداشته باشد مشکد میتونه از برد پکیج باشد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # محمدرضا سهرابی 1399-01-05 02:41
باسلام پکیج ایران رادیاتور دارم که هرچند روز یکبار بکلی خاموش شود دکمه ابی زیر رادیاتور باز می کنم روشن میشه ولی دیگه خسته شدم علت این اتفاق چیست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # مجید 1399-01-05 14:10
دوست عزیز سلام پکیج شما فشارش افت پیدا میکنه باید دلیلش را پیدا کنید مهمترین علتش نشتی هستش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # mostafa 1399-01-09 16:02
باسلام و تبریک سال نو
پکیج ما ( ایران رادیاتور مدل اف اف 24)چندی قبل ارور70/50/40 میداد که کارشناس شرکت آمدند و ضمن سرویس پکیج دو قطعه سنسور آنرا تعویض کردند. سه ساعت پس از تعمیر پکیج در درجهmini خوب کار میکرد ولی همینکه درجه را بالاترمیبرم ارور 80/60/40 میده و کل دستگاه از کار می افتاد و نه آبگرم کار میکنه نه شوفاژ گرم می شه با سرویس کارهم که موضوع را گفتم اظهار میداره باید برد دستگاه تعویض یا تعمیر شود . میخاستم بدونم مشکل دستگاه با تعمیر برد حل میشه یانه؟ در حال حاضر در همان وضعیت مینی کار میکنه.ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود 0 # اردبیلیAlijeddi 1399-01-11 02:39
باسلام کاربرگرامی این کدیعنی با هرحال فن شما روشنه ولی پرشرسویچ دودکارنمیکنه، یامسیرلوله گرفته شده،یافن کثیفه،یاپرشرویاشلنگ آن خراب است اگرباز سوالی داشتین درخدمتیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
آموزنده بود +1 # آذرمهر 1399-01-11 11:30
پکیج در حین کار حد فاضلاب ۶ الی ۷ ساعت فشار از ۲ بار میرسه به ۱ و از سرویس خارج میشه علتش چیه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن