شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای جوشکاری یک چهارپایه فلزی کوچک ساده یا نصب نرده های حفاظ خانه به یک دستگاه جوش خانگی نیاز داشته اید. اما از آنجا که دستگاه های جوش موجود در بازار اکثراً صنعتی و پرقدرت هستند، پیدا کردن نمونه های ارزان و در عین حال باکیفیت کمی سخت بوده است.

اما اگر تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید با بهترین و ارزان ترین دستگاه های جوش آشنا می شوید که حداکثر تا سقف 3 میلیون تومان قیمت خرید دارند. علاوه بر این به شما خواهیم گفت مهمترین نکات در زمان خرید این دستگاه چه هستند. پس پیشنهاد می کنیم این متن را تا انتها مطالعه کنید.

دستگاه جوش چیست؟

دو یا چند قطعه فلزی و غیر فلزی را از طریق روش های مختلف اتصال موقت و دائم به یکدیگر وصل می کنند. جوشکاری یک روش از اتصال دائم دو قطعه فلزی و غیرفلزی است که در نتیجه آن دو قطعه در هم نفوذ کرده و ادغام می شوند و در نهایت یک اتصال دائمی را ایجاد می کنند. به همین دلیل جوشکاری را جزو دائمی ترین روش های اتصال در نظر می گیرند.

فرآیند جوشکاری را می توان در انواع و اقسام مدل ها انجام داد، اما یکی از مرسوم ترین روش های جوشکاری فلزات به روش قوس الکتریکی انجام می شود که اتفاقاً بادوام ترین و محکم ترین روش جوشکاری به حساب می آید.

دستگاه جوش یا ترانس جوش همان وسیله ای است که از آن برای ایجاد جوشکاری به روش قوس الکتریکی استفاده می شود. این وسیله با کمک سیم پیچ داخلی خود برق شهری با ولتاژ 220 ولت را به برق با ولتاژ پایین بین 12 تا 36 آمپر تبدیل می کند، چرا که ایجاد قوس الکتریکی با برق شهری امکان پذیر نیست، اما در دستگاه جوش جریان متناوب یا AC به برق مستقیم با DC تبدیل می شود.

راهنمای_خرید_بهترین_دستگاه_جوش_خانگی_تا_3_میلیون_تومان-_1.jpg

البته دستگاه جوش به خودی خود یک سری معایب را به همراه دارد:

  • مصرف برق زیاد

مهمترین آن ها مصرف بیش از اندازه برق در آن است که از طریق گرما آن را هدر می دهد، به همین دلیل در دستگاه جوش از قطعه ای به نام فن نیز استفاده شده تا گرمای ایجاد شده در آن را به بیرون هدایت کند و در واقع فن کار تهویه دستگاه جوش را انجام می دهد.

  • سنگینی وزن

برای ساخت دستگاه جوش از مقادیر زیادی مس و دیگر فلزات به همراه سیم پیچ سنگین استفاده شده که تمام این تجهیزات در کنار هم باعث بالا رفتن وزن دستگاه جوش شده اند، به حدی که حمل و نقل آن را دشوار کرده است.

  • عدم قابلیت تنظیم مناسب آمپراژ

دستگاه جوش به شکلی طراحی شده است که شما می توانید میزان آمپراژ آن را بین 4-5 حالت تنظیم کنید. برای این منظور باید کابل انبر جوشکاری را در ورودی فیش های دیگر قرار دهید. با این حال امکان تنظیم دقیق آمپراژ وجود ندارد.

  • کیفیت نامناسب جوش

نوع جوش ایجاد شده از دستگاه جوش اغلب کیفیت مناسبی ندارد، به همین دلیل اغلب مورد تایید مهندسین قرار نمی گیرد. در آخر این نکته را نیز یادآور می شویم که دستگاه های جوش معمولی قابلیت جوشکاری با الکترودهای تخصصی را ندارند.

برای استعلام قیمت و خرید انواع دستگاه جوش خانگی و صنعتی کافیست لینک خرید دستگاه جوش از دیجی کالا را لمس کنید.

راهنمای_خرید_بهترین_دستگاه_جوش_خانگی_تا_3_میلیون_تومان-_2.jpg

اینورتر جوشکاری چیست؟

جدیدترین دستگاه تولید شده برای انجام جوشکاری به روش قوس الکتریکی، دستگاه جوش اینورتر است که به نوعی تمام معایب دستگاه جوش معمولی از جمله مصرف برق بالا، تولید گرما، عدم امکان کار با الکترود تخصصی و کیفیت نامناسب جوش را پوشش می دهد.

راهنمای_خرید_بهترین_دستگاه_جوش_خانگی_تا_3_میلیون_تومان-_3.jpg

دستگاه اینورتر جوشکاری مدل های متنوعی دارد که از آن جمله عبارتند از:

  • اینورتر جوش الکترود

دستگاه اینورتر جوش الکترود یا MMA ساده ترین نوع اینورتر جوشکاری است که برای جوشکاری دو قطعه آهن یا فولاد مناسب است و به دلیل وجود پوشش ماسه ای بر روی الکترودها مانع از رسیدن اکسیژن به محل جوش می شود. حداکثر ولتاژ قابل تولید در این نوع دستگاه جوش اینورتر 160 تا 200 آمپر است و اغلب برای مصارف خانگی استفاده می شود.

  • اینورتر جوش تیگ یا آرگون

از دستگاه جوش اینورتر تیگ یا جوش آرگون برای اتصال فلزاتی از قبیل آهن، فولاد، مس، منیزیوم، آلومینیوم، تیتانیوم، برنج، برنز و... استفاده می شود که در نوع خودش مقاوم ترین نوع جوش را ایجاد می کند. از آنجا که آرگون مانع از ورود اکسیژن به محیط برق و حوصچه مذاب می شود، کیفیت و مقاومت جوش بسیار زیاد است.

  • اینورتر جوش CO2 یا میگ

در دستگاه جوش اینورتر CO2 از گاز محافظ دی اکسید کربن یا همان CO2 به جای گاز محافظ آرگون استفاده می شود و به این ترتیب اکسیژن به محل جوشکاری نمی رسد. با کمک این وسیله می توان انواع فولاد از جمله فولاد ضدزنگ، فولاد کرومولی و فولاد پر کربن را جوشکاری کرد. مزیت مهم اینورتر CO2 این است که گل یا سرباره جوش ایجاد نمی کند، به همین دلیل کیفیت جوش با کمک این دستگاه بی نظیر است.

همانطور که دیدید تنوع و کارایی دستگاه های جوش اینورتر زیاد است که با توجه به حجم کار، ضخامت فلز و حتی نوع فلز مورد نظر می توان یکی از انواع آن ها را انتخاب کرد. 

اطلاع از مشخصات فنی و خرید دستگاه جوش ارزان از دیجی کالا

 

راهنمای خرید  بهترین دستگاه جوش که باید در زمان خرید به آن دقت کرد

حال که با انواع دستگاه جوش آشنا شدید، قصد داریم مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید این وسیله مد نظر داشته باشید را به شما گوشزد کنیم تا از خرید خود نهایت بهره را ببرید:

  1. چرخه کاری

هر کدام از انواع دستگاه جوش یک چرخه کاری یا Duty Cycle دارند که بیانگر نسبت میان زمان کارکرد دستگاه به مقدار زمان استراحت آن است. به عنوان مثال اگر چرخه کاری یک دستگاه جوش 70 درصد باشد، به این معنی است که این وسیله می تواند در مدت زمان 10 دقیقه 7 دقیقه بدون وقفه مشغول به کار باشد.

توجه به چرخه عملکرد دستگاه جوش برای کاربری های سنگین از دستگاه، از قبیل جوشکاری اسکلت ساختمان یا جوشکاری خط تولید یک کارخانه اهمیت خود را نشان می دهد، چون در چنین پروژه هایی لازم است تا دستگاه جوش دائم روشن باشد، اما برای مصارف خانگی و محدود می توان دستگاه جوش با چرخه کاری 40-50 درصد هم استفاده کرد، به این معنی که دستگاه جوش به ازای هر 10 دقیقه کار به 10 دقیقه استراحت نیاز دارد.

  1. داشتن نمایشگر دیجیتال

اکثر دستگاه های جوش اینورتر جدید به نمایشگر دیجیتال مجهز هستند که با کمک آن میزان آمپر دستگاه، ولتاژ، پالس، وضعیت جوش و غیره  به راحتی قابل دید و تنظیم است.

  1. نوع دستگاه جوش

در ابتدای این متن برای شما گفتیم که دستگاه های جوش مدل های متنوعی از جمله دستگاه جوش الکترود، دستگاه جوش آرگون و دستگاه جوش میگ دارند که البته تنها محدود به این موارد نمی شوند و دستگاه جوش الکترونی، پلاسما، زیرپودری، هوا گاز، پلاستیک و دستی از دیگر مدل های دستگاه جوش هستند.

شما باید قبل از اقدم به خرید دستگاه جوش ابتدا نوع و محل اتصال مورد نظر خود را تعیین کرده و سپس از بین انواع دستگاه جوش مناسب ترین آن ها را برای کاربرد خود انتخاب کنید.

  1. سیستم تهویه

از آنجا که گرمای تولید شده در دستگاه جوش می تواند به قطعات داخلی آن آسیب وارد کند، باید این وسیله به سیستم تهویه شامل فن، کیس و هیستینک مجهز باشد تا به خنک کنندگی آن کمک کند.

  1. مقدار شدت جریان تولیدی

میزان شدت جریان تولیدی در دستگاه جوش با توجه به ضخامت کار کم و زیاد می شود، اما به طور کلی هر چه ضخامت قطعه بیشتر باشد، به شدت جریان بالاتری برای جوش آن نیاز دارد. بنابراین قبل از خرید دستگاه جوش به ضخامت قطعه کار دقت داشته باشید. البته دستگاه های جوش با شدت جریان بالا، نه تنها قدرت بیشتری دارند، بلکه قیمت خرید آن ها نیز به مراتب بالاتر است.

  1. نوع کابل جوش

انتقال جریان الکتریسیته از دستگاه به نقطه جوشکاری با کمک کابل جوش انجام می شود. بهترین نوع کابل جوش مدلی است که نرم و منعطف بوده و از طرفی مقاومت زیادی در برابر کشش و سایش داشته باشد و بتواند جریان برق مورد نیاز جوشکاری را با کمترین مقدار افت ولتاژ منتقل کند.

  1. لزوم داشتن قطعات یدکی

بهترین دستگاه جوش خانگی مدلی است که تمام لوازم یدکی جوشکاری همچون انبر، ماسک، لباس و عینک جوشکاری را در خود داشته باشد. چرا که انجام جوشکاری بدون وجود این تجهیزات می تواند باعث آسیب های زیاد به چشم و بدن فرد شود.

  1. وزن و ابعاد دستگاه جوش

به طور معمول وزن و ابعاد دستگاه جوش با توجه به قدرت این وسیله مشخص می شود. هر چه دستگاه جوش قدرت بالاتری داشته باشد، وزن آن نیز بیشتر شده و ابعاد بزرگ تری دارد. اما برای مصارف خانگی که قدرت دستگاه جوش پایین است، معمولاً وزن دستگاه هم به مراتب کمتر خواهد بود. با این وجود توصیه می شود چنانچه وزن دستگاه جوش انتخابی شما بیش از 10 کیلوگرم بود، حتماً مدل چرخ دار آن را انتخاب کنید تا در زمان حمل و نقل با مشکل مواجه نشوید.

  1. گارانتی و خدمات پس از فروش

لزوم خرید دستگاه جوش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش به قدری روشن است که توضیح زیادی در این خصوص لازم نیست. به همین دلیل اکثر برندهای مطرح تولید کننده دستگاه جوش تولیدات خود را همراه با حداقل 12 ماه گارانتی عرضه می کنند.

مشاهده انواع دستگاه جوش اینورتر و خرید آن از دیجی کالا

لیست بهترین و ارزان ترین دستگاه جوش اینورتر خانگی

تا این قسمت از متن برای شما گفتیم که دستگاه جوش چیست و انواع مختلف این وسیله را برای شما بررسی کردیم. سپس راهنمای خرید دستگاه جوش را در اختیارتان قرار دادیم و گفتیم در زمان خرید این وسیله باید به چه مواردی دقت داشته باشید.

حالا در ادامه این مطلب می خواهیم بهترین و پرفروش ترین اینورتر جوشکاری را به شما معرفی کنیم که تا 3 میلیون تومان قیمت خرید دارند.

البته همین ابتدا سه نکته مهم را یادآور می شویم، اول اینکه که قیمت دستگاه جوش با توجه به قدرت و نوع آن می تواند تا 60-70 میلیون تومان هم برسد. اما ما در ادامه فقط دستگاه های جوش ارزان قیمت را به شما معرفی می کنیم که اغلب برای مصارف جزئی و خانگی کاربرد دارند.

نکته دوم اینکه با توجه به بالا و پایین شدن قیمت دستگاه جوش ایرانی و قیمت دستگاه جوش خارجی ما از بیان قیمت دقیق خرید این وسیله معذوریم، اما شما می توانید از طریق لینک های خرید که در اختیارتان قرار می دهیم خودتان برای استعلام قیمت روز این دستگاه اقدام کنید.

نکته آخر اینکه ممکن است باز هم به دلیل نوسانات در بازار قیمت خرید دستگاه های جوش که در ادامه به شما معرفی کنیم بالاتر از 3 میلیون تومان هم برسد. اما ملاک ما در این مطلب قیمت خرید دستگاه جوش در زمان تهیه این مطلب است:

  1. دستگاه جوش 250 آمپر ادون مدل TB-250

راهنمای_خرید_بهترین_دستگاه_جوش_خانگی_تا_3_میلیون_تومان-_4.jpg

این دستگاه جوش از نوع اینورتر دار است که می تواند حداکثر 250 آمپر جریان را به نقطه جوش انتقال دهد. وزن 3.5 کیلویی و ابعاد جمع و جور آن باعث شده بتوان به راحتی در منزل و کاربردهای کوچک مورد استفاده قرار بگیرد.

شما می توانید با کمک دستگاه جوش 250 آمپر ادون با کمک الکترود 2.5 و 3 و 3.5 جوش های قوی و باکیفیت ایجاد کنید.

مزایای دستگاه جوش اینورتر ادون مدل TB-250

  • سبک و جمع و جور
  • ایجاد جوش قوی و تمیز
  • قابلیت کارکرد روان و راحت
  • بسیار مناسب کارهای خانگی و سبک
  • قیمت خرید مقرون بصرفه
  • قابلیت حمل و جابجایی به هر مکانی
  • دارای لوازم جانبی کامل شامل انبر، ماسک و کابل
  • همراه با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

معایب دستگاه جوش اینورتر ادون مدل TB-250

  • چرخه کارکرد پایین (برای جوشکاری ممتد چندین بار دستگاه قطع می کند و باید تک خال زد)
  • فاقد ضمانت نامه

نوع دستگاه جوش

منبع تغذیه

وزن

حداکثر جریان

اینورتر

برق

3.5 کیلو گرم

250 آمپر

جدول مشخصات دستگاه جوش اینورتر ادون مدل TB-250

اطلاع از مشخصات فنی و خرید دستگاه جوش ارزان از دیجی کالا

 
  1. دستگاه جوش 400 آمپر باس مدل BS123WS199-3

راهنمای_خرید_بهترین_دستگاه_جوش_خانگی_تا_3_میلیون_تومان-_5.jpg

دستگاه جوش 400 آمپر باس پکیج کاملی از دستگاه اینورتر جوش را در خود جای داده است که می تواند ب قدرت زیاد خود تا الکترود 3 را به خوبی جوش دهد.

مزایای دستگاه جوش اینورتر باس مدل BS123WS199-3

  • وزن سبک و ابعاد کوچک
  • قابل حمل و نگهداری در فضاهای محدود
  • لوازم جانبی تکمیل شامل انبر، جوش انبر، ماسک جوشکاری، فرچه، چکش گلگیر
  • چرخه کاری بالا
  • جوشکاری نرم و باکیفیت
  • دارای فن قوی برای تهویه

معایب دستگاه جوش اینورتر باس مدل BS123WS199-3

  • کابل ضعیف
  • پاشش جوش در محل

نوع دستگاه جوش

منبع تغذیه

وزن

حداکثر جریان

چرخه کاری

اینورتر

برق

3

400 آمپر

70

جدول مشخصات دستگاه جوش اینورتر باس مدل BS123WS199-3

 خرید اینترنتی دستگاه جوش ارزان قیمت از دیجی کالا

 

 

  1. دستگاه جوش الکترود 400 آمپر باس مدل TURBO MMAA-400

راهنمای_خرید_بهترین_دستگاه_جوش_خانگی_تا_3_میلیون_تومان-_6.jpg

شما می توانید با کمک اینورتر جوشکاری 400 آمپر باس مدل توربو جوش از نوع قوس الکتریکی ایجاد کرده و با الکترودهای 2 و3 به صورت دائم و الکترود نمره 4 به شکل مقطعی کار کنید. چرخه جوشکاری 85 درصدی این محصول آن را برای استفاده در کاربری های خانگی و نیمه صنعتی مناسب کرده است.

مزایای دستگاه جوش الکترود 400 آمپر باس مدل TURBO MMAA-400

  • قابلیت کار با انواع الکترود 2، 3 و 4
  • دارای ویژگی ضد چسبندگی
  • چرخه جوشکاری 85 درصد
  • مجهز به سیستم خنک کنندگی قوی
  • دارای صفحه نمایشگر دیجیتال
  • مجهز به تجهیزات جانبی جوشکاری شامل کابل، انبر جوش و اتصال، ماسک و گلزن

معایب دستگاه جوش الکترود 400 آمپر باس مدل TURBO MMAA-400

  • وزن بالا
  • قدرت واقعی پایین تر از مقدار درج شده بر روی دستگاه
  • فاقد گارانتی

نوع دستگاه جوش

منبع تغذیه

وزن

حداکثر جریان

چرخه کاری

اینورتر

برق

6

400 آمپر

85

جدول مشخصات دستگاه جوش الکترود 400 آمپر باس مدل TURBO MMAA-400

مقایسه قیمت ها و خرید دستگاه جوش خانگی و صنعتی از دیجی کالا

 
  1. دستگاه جوش 200 آمپر وینر مدل 2011

راهنمای_خرید_بهترین_دستگاه_جوش_خانگی_تا_3_میلیون_تومان-_7.jpg

برای انجام جوشکاری های کوچک و بزرگ خانگی و نیمه صنعتی می توانید بر روی توان و قدرت دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر وینر مدل 2011 حساب باز کنید.

این وسیله با توجه به وزن کم و اندازه کوچکی که دارد، به راحتی در هر مکانی قابل استفاده است و می تواند جوشکاری با روش قوس الکتریکی را با کیفیت بسیار عالی برای شما انجام دهد.

مزایای دستگاه جوش 200 آمپر وینر مدل 2011

  • بسیار سبک و جمع و جور
  • دارای کیفیت حمل انبر جوش، انبر اتصال و کابل 4 متری
  • قابلیت انجام جوشکاری نرم و راحت
  • دارای گارانتی 12 ماهه
  • قوی و پرقدرت
  • همراه با سرویس رایگان

معایب دستگاه جوش 200 آمپر وینر مدل 2011

  • قیمت خرید کمی بالاتر از قدرت دستگاه
  • پایین بودن کیفیت ساخت کابل

نوع دستگاه جوش

منبع تغذیه

وزن

حداکثر جریان

چرخه کاری

اینورتر

برق

2

200 آمپر

60

جدول مشخصات دستگاه جوش 200 آمپر وینر مدل 2011

اطلاع از مشخصات فنی و خرید دستگاه جوش ارزان از دیجی کالا

 
  1. دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر سپهر مدل SJ2000-S2

راهنمای_خرید_بهترین_دستگاه_جوش_خانگی_تا_3_میلیون_تومان-_8.jpg

یکی از مهمترین مشخصات دستگاه جوش اینورتر سپهر این است که با تکنولوژی IGBT ساخته شده، با کمک این تکنولوژی مقدار نفوذ جوش بیشتر، کیفیت جوش بالاتر، افت ولتاژ کمتر و قابلیت این وسیله در ولتاژ بالا بسیار مناسب است.

علاوه بر این دستگاه جوش سپهر طراحی زیبا و سبکی دارد که با کمک بند دوشی حمل آن بسیار آسان تر می شود. لوازم جانبی به کار رفته در پکیج این محصول شما را از خرید تجهیزات اضافی برای جوشکاری بی نیاز کرده است.

مزایای دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر سپهر مدل SJ2000-S2

  • دارای صفحه نمایشگر همراه با ولوم تنظیم آمپر
  • مناسب جها مصارف خانگی
  • کیفیت بی نظیر کالای ایرانی
  • دارای قابلیت جوشکاری با کیفیت با الکترود 2.5 به صورت دائم و الکترود 3 به صورت مقطعی
  • همراه با 18 ماه گارانتی بدون قید و شرط

معایب دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر سپهر مدل SJ2000-S2

  • چرخه کاری کوتاه در حد 40 درصد
  • قیمت خرید کمی بالاتر از قدرت دستگاه

نوع دستگاه جوش

منبع تغذیه

حداکثر جریان

چرخه کاری

اینورتر

برق

200 آمپر

40

جدول مشخصات دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر سپهر مدل SJ2000-S2

مشاهده انواع دستگاه جوش اینورتر و خرید آن از سایت دیجی کالا

 

 

  1. دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر انزو مدل 200S

راهنمای_خرید_بهترین_دستگاه_جوش_خانگی_تا_3_میلیون_تومان-_9.jpg

دستگاه جوش انزو به قابلیت کم مصرفی خود برای جوشکاری خانگی و حتی نیمه صنعتی مناسب است. این وسیله به دلیل داشتن وزن سبک و بند دوشی خود به راحتی حمل می شود و به خاطر مجهز بودن به تکنولوژی آی بی جی تی جوش های با کیفیت و با افت ولتاژ محدود انجام می دهد.

شما می توانید الکترود 2.5 را به صورت مداوم با این دستگاه جوشکاری کنید. نکته مهمتر اینکه در صورت خراب شدن در هر نقطه از کشور به راحتی تعمیر می شود.

مزایای دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر انزو مدل 200S

  • دارای تکنولوژی IGBT
  • اقلام همراه این وسیله شامل کابل، انبر جوشکاری، انبر اتصال، ماسک و بندک حمل
  • قابلیت استفاده برای کارهای نیمه سنگین و خانگی
  • همراه با 12 ماه گارانتی آریا جوش بارثاوا
  • قیمت خرید مناسب

معایب دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر انزو مدل 200S

  • کیفیت ساخت متوسط

 

نوع دستگاه جوش

منبع تغذیه

وزن

حداکثر جریان

اینورتر

برق

2.5

200 آمپر

جدول مشخصات دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر انزو مدل 200S

اطلاع از مشخصات فنی و خرید دستگاه جوش ارزان از دیجی کالا

 
  1. دستگاه جوشکاری اینورتر 350 آمپر پاول مدل Welding Machine

راهنمای_خرید_بهترین_دستگاه_جوش_خانگی_تا_3_میلیون_تومان-_10.jpg

دستگاه جوش پاول مجهز به فناوری IGBT برای حفظ کیفیت جوش، نفوذ بالاتر و کاهش مصرف انرژی است. این وسیله در برابر اتصال کوتاه از خود محافظت می کند و می تواند اتصال سریع با تولید جرقه کمتر ایجاد کند.

قابلیت جوشکاری با الکترود سایز 2 و 3 از ویژگی های این دستگاه است که به واسه جوشکاری روان و سبک خود امکان کاربری برای همه افراد، حتی نفرات مبتدی را فراهم می کند.

مزایای دستگاه جوشکاری اینورتر 350 آمپر پاول مدل Welding Machine

  • وزن سبک و ابعاد کوچک
  • دارای بند شانه ای برای سهولت در حمل و نقل
  • مجهز به ولوم تنظیم شدت جریان تا 350 آمپر
  • دارای سیستم خنک کاری پیشرفته برای حفظ کارایی دستگاه
  • همراه با لوازم جانبی از قبیل کابل، انبر جوش و انبر اتصال
  • مناسب برای کارهای سبک خانگی

معایب دستگاه جوشکاری اینورتر 350 آمپر پاول مدل Welding Machine

  • قیمت کمی بالاتر قدرت دستگاه

نوع دستگاه جوش

منبع تغذیه

وزن

حداکثر جریان

اینورتر

برق و ژنراتور بنزینی

2

350 آمپر

 

بهترین و ارزان ترین دستگاه جوش خانگی را از کجا بخریم؟

خرید دستگاه جوش آن هم از مرکز خرید این وسیله می تواند به شما کمک کند تا نمونه های متعدد را مورد بررسی قرار داده و از بین آن ها بهترین مدل را انتخاب کنید. به همین دلیل در این قسمت لینک آدرس محل خرید دستگاه جوش در دو شهر مشهد و تهران را در اختیار شما قرار می دهیم:

  • آدرس خرید دستگاه جوش در تهران

برای مشاهده مدل های مختلف دستگاه جوش از نزدیک و خرید بهترین این وسیله در تهران به آدرس میدان حسن آباد مراجعه کنید. اگر با این محل آشنایی ندارید، لینک گوگل مپ آن را لمس کنید.

  • آدرس خرید دستگاه جوش در مشهد

مرکز خرید و فروش عمده انواع ابزارآلات از جمله دستگاه جوش در مشهد در خیابان گاراژدارها واقع است. برای اطلاع از محل قرارگیری این آدرس بر روی نقشه کافیست بر روی لینک گوگل مپ آن بزنید.

  • خرید اینترنتی دستگاه جوش

چنانچه قصد دارید بهترین دستگاه جوش خانگی را بدون نیاز به خروج از خانه تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم از طریق لینک خرید دستگاه جوش از دیجی کالا وارد صفحه این محصول شده و بعد از بررسی نظرات خریدارن قبلی دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

خلاصه ای از آنچه در این مطلب گفتیم

  • دستگاه جوش یا ترانس جوش وسیله ای است که از آن برای ایجاد جوشکاری به روش قوس الکتریکی استفاده می شود. این دستگاه جریان برق 220 ولت شهری را به برق 12 تا 36 آمپر مورد نیاز برای جوشکاری تبدیل می کند.
  • از جمله معایب دستگاه جوش معمولی می توان به مصرف برق زیاد، تولید گرما، بالا بودن وزن، عدم امکان تنظیم آمپر و ایجاد جوش با کیفیت پایین اشاره کرد.
  • جدیدترین دستگاه جوش به سیستم اینورتر مجهز است، بنابراین در این وسیله از مصرف برق بالا، تولید حرارت، جوش های بی کیفیت و سنگینی زیاد سیم پیچ دستگاه خبری نیست.
  • از جمله معروف ترین مدل های دستگاه جوش اینورتر می توان از اینورتر جوش الکترود، اینورتر جوش تیگ و اینورتر جوش میگ یاد کرد که هر کدام برای نوع مشخصی از فلز مناسب هستند.
  • در زمان خرید دستگاه جوش خانگی باید به نکات مهمی از قبیل میزان چرخه کاری، جنس کابل، داشتن سیستم تهویه قوی، مقدار وزن دستگاه، مجهز بودن به نمایشگر دیجیتالی، نوع دستگاه جوش و داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش دقت کرد.
  • دستگاه جوش اینورتر با قیمت های متنوع در بازار وجود دارد، اما در زمان نوشتن این مطلب دستگاه جوش تا 3 میلیون تومان برای کارهای سبک و خانگی مناسب است.

 

جمع بندی

در این مطلب مدل های متنوع از برندهای داخلی و خارجی دستگاه جوش اینورتر را برای شما بررسی کردیم که در بازه قیمتی حداکثر 3 میلیون تومان قرار دارند. همچنین در ابتدای صحبت های خود از ویژگی های دستگاه جوش برای شما توضیح دادیم.

در پایان از شما دعوت می کنیم چنانچه تجربه ای در خصوص خرید دستگاه جوش دارید یا مارک مشخصی از دستگاه جوش باکیفیت و ارزان را می شناسید، همین الان در قسمت نظرات این مطلب دیدگاه خود را با سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید و از این طریق به بهبود محتوای این مطلب راهنمای خرید کمک کنید.

منابع: منبع 1، منبع 2، منبع 3، منبع 4، منبع 5، منبع 6، منبع 7، منبع 8

 

 

اشتراک گذاری این صفحه