یکی از مهمترین فعالیت های ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته پاسخ گویی رایگان به سوالاتی است که مخاطبین در انتهای مقالات از ما می پرسند. در ادامه توجه شما به چندین پرسش متداول جلب می کنیم که توسط کاربران سایت تاسیسات 24 ساعته و با موضوع مشکلات رایج در توالت فرنگی مطرح شده است. پاسخ هر سوال را از زبان مهندس اسماعیلی، کارشناس ارشد تاسیسات و ناظر نظام مهندسی و در قالب فیلم آموزشی می شنویم. با ما همراه باشید شاید سوال خود را در بین پرسش های زیر پیدا کرده و به جواب آن برسید:

  1. آقای پیمان پرسیده اند:

سلام بعد از کشیدن سیفون تخلیه به صورت کامل صورت نمیگیره، یعنی سطح آب بعد از تخلیه کامل به کف کاسه نمیرسه و این ایجاد مشکل میکنه، البته ساختمان و توالت نو هستند، راهنمایی می‌فرمایید؟

پاسخ مهندس اسماعیلی به این سوال:

  1. آقا مهدی پرسیده اند:

سلام توالت فرنگی من بعد از تخلیه فلش تانک دوباره آب نمیگیره ولی با دست کمی روی پیچ چهار سوی پلاستیکی فشار میدم دوباره آب رو پر میکنه مشکل چیه؟ ممنون

پاسخ مهندس اسماعیلی به این سوال

  1. آقا صالح پرسیده اند:

سلام، توالت فرنگی منزل ما همه چیزش درست عمل میکنه ولی آب داخلش نمیمونه، یعنی بعد از اینکه سیفون رو میکشیم، حدوداً به فاصله یک ربع سطح آب داخل کاسه کم میشه و در آخر کاسه خشک خشک میشه. دوباره که سیفون رو میکشیم همین عمل تکرار میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

پاسخ مهندس اسماعیلی به این سوال

http://dl.piping24.ir/videos/faq_toilet/406.mp4

پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مطلب نحوه تنظیم سیفون توالت فرنگی را از دست ندهید.

  1. خانم یا آقای موسوی پرسیده اند:

سلام خسته نباشید. ممنون میشم راهنمایی کنین، بعد از زدن سیفون توالت فرنگی، تخلیه فاضلاب انجام نمیده و هربار که سیفون زده میشه به سرعت آب سیفون تخلیه میشه و فقط باعث میشه سطح آب توالت بالا بیاد، میتونین بگین مشکل از چی هست؟

پاسخ مهندس اسماعیلی به این سوال

  1. آقا بابک پرسیده اند:

سطح ارتفاع آب داخل کاسه (نه مخزن) رو چطور می‌شه تنظیم کرد؟

پاسخ مهندس اسماعیلی به این سوال

مطالعه مطلب تنظیم فلوتر توالت فرنگی می تواند در تکمیل پاسخ این سوال به شما کمک کند.

  1. آقا محمد پرسیده اند:

سلام برای صرفه جویی در مصرف آب فلاش تانک، گذاشتن بطری خالی توی فلاش تانک خوبه؟

پاسخ مهندس اسماعیلی به این سوال

  1. آقا محسن پرسیده اند:

با سلام و تشکر بخاطر مطلب مفیدتون. قطع کن شناور توالت فرنگی ما عمل نمیکنه حتی دستی هم شناور رو بالا میارم اتفاقی نمیفته. حتی اون را کامل بازش کردم اما مشکل رو پیدا نکردم. وقتی شناور بالا میاد باید روی یه چیزی فشار بیاره و آب رو از یه جایی قطع کنه اما شناور کار خاصی انجام نمیداد . فکر میکنم چیزی باید کم باشه و از خود شناور نیست. لطفا راهنمایی بفرمائید.

پاسخ مهندس اسماعیلی به این سوال

امیدواریم جواب سوال خود را در بین پاسخ های بالا گرفته باشید. شما نیز می توانید سوالات تاسیساتی خود را در انتهای همین مطلب بپرسید تا همکاران ما بصورت متنی یا تصویری پاسخگو باشند.

همچنین اگر نیاز به خدمات تاسیساتی دارید سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش ثبت کنید.

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه