فیلم آموزشی زیر که توسط گروه تاسیسات 24 ساعته تهیه شده است، سرویس کولر آبی را نمایش می دهد.

مراحل چک کردن تسمه کولر، تعویض تسمه، وصل کردن کولر به شیر آب، تنظیم شناور، روغن کاری و در آخر روشن کردن کولر در این کلیپ آموزشی نشان داده شده است.

 جهت دانلود رایگان فیلم آموزش سرویس کولر آبی کلیک کنید

همچنین اگر بعلت محدودیت حجم اینترنت مشکل دانلود فیلم را دارید میتوانید این آموزش را در مطلب سرویس کولر آبی به همراه تصاویر فراگیرید.

در این فیلم پس از بازکردن درب، تسمه کولر چک می شود که بریدگی یا پوسیدگی نداشته باشد. در صورت پوسیده بودن تسمه برای خرید تسمه جدید، شماره آن از روی تسمه قدیمی برداشته میشود.

نکته: گاهی ممکن است دقیقاً همان شماره تسمه قدیمی را خرید کنید اما موقع نصب تسمه جدید متوجه شوید که تسمه بزرگ است، در این حالت تسمه یک شماره کوچکتر تهیه کنید. (توضیحات دقیق در مورد روش محاسبه سایز تسمه و روش تنظیم آن در مطلب سرویس کولر آبی به صورت کامل داده شده است)

مرحله بعدی روغن کاری یاتاقان هاست، یاتاق های کولر آبی در صورت خشک بودن به سختی کار میکند و از حرکت پره ها جلوگیری میکند که ممکن است بعد از مدتی باعث سوختن موتور کولر شود، پس به خوبی یاتاق ها روغن کاری شود و از روان کار کردن آن مطمئن شویم.

چنانچه موتور کولر آبی شما سوخته و نیاز به تهیه مجدد این وسیله را دارید، مطلب راهنمای خرید بهترین موتور کولر آبی را مطالعه کنید.

در مرحله ی بعدی شلنگ های آب کولر مورد بررسی و بازبینی قرار میگیرد. به علت اینکه شلنگ کولر در طول سال در معرض آفتاب و باد و سرما قرارداد، احتمال پوسیدن آن به مرور زمان بسیار زیاد است و همچنین ممکن است داخل شلنگ ها جرم گرفته باشد و مانع عبور آب شود. در این فیلم طریقه تعویض و نصب شلنگ به شیر آب نمایش داده می شود.

 

یکی از مراحل سرویس کولر، تعویض پوشال هست که کولر مورد نظر نیاز به تعویض پوشال نداشت و در فیلم فوق این مرحله نیامده است، با کلیک بر روی پست  آموزش نحوه تعویض پوشال کولرآبی و زمان آن به صورت کامل میتوانید آموزش آن را ببینید.

همچنین با دیدن مطلب تعویض برزنت کولر آبی میتوانید نحوه تعویض آن را هم ببینید.

بعد از انجام مراحل فوق و اطمینان از فراهم بودن شرایط، کولر را روشن کرده و از کارکرد صحیح کولر مطمئن می شویم.

 توجه مهم: در تمام مدت سرویس کولر آبی یا تعویض قطعات، ایمنی را رعایت کنید!!!

برای سرویس کولر آبی نیاز به لوازم جانبی آن دارید که لینک خرید اینترنتی این اقلام را  قرار میدهیم و با زدن روی هر کدام ازین این لینکها وارد قسمت مربوطه در سایت دیجیکالا میشوید تا بصورت اینترنتی خرید کنید و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید بست و برزنت کولرآبی

خرید پمپ آب کولر آبی

خرید سایه بان کولر آبی

خرید شوره گیر

 به منظور موفقیت در انتخاب بهترین پمپ آب کولر آبی مطلب راهنمای خرید بهترین پمپ آب کولر آبی را مطالعه کنید.

یکی از خدمات ما سرویس و تعمیر کولر آبی می باشد.

کافیست همین الان فرم درخواست سرویسکار را پر کنید یا با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان و بدون هزینه ایاب و ذهاب کولر شما را تعمیر، سرویس یا نصب و راه اندازی نمایند.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

اشتراک گذاری این صفحه