طیف وسیعی از خدمات تاسیسات مکانیکی ساختمان در لیست خدمات لوله کشی بنا قرار می گیرند که از آن جمله می توان به لوله کشی آب، لوله کشی فاضلاب، لوله کشی شوفاژ و تعمیرات لوله کشی اشاره کرد. شما شهروندان ساکن کرج نیز حداقل یک بار به یکی از خدمات لوله کشی گفته شده در ساختمان خود نیاز پیدا خواهید کرد.

از آنجا که شهر کرج یکی از مکان های تحت پوشش خدمات ما در گروه تاسیسات 24 ساعته محسوب می شود، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل شما را با خدمات لوله کشی آشنا کنیم.

 

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

لوله کشی آب سرد و گرم در کرج

لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان در کرج را می توان به یکی از روش های زیر اجرا کرد:

  1. لوله کشی آب روکار

این روش از لوله کشی اغلب برای ساختمان های در حال سکونت پیشنهاد می شود. چون نیازی به کنده کاری ندارد و هزینه و زمان کمتری برای اجرای لوله کشی مورد نیاز است.

  1. لوله کشی آب کلکتوری

در ساختمان های در حال بازسازی و در حال ساخت اغلب توصیه می شود از لوله کشی کلکتوری استفاده شود. بر اساس این روش لوله های آب سرد و گرم به صورت مجزا به کلکتور سرد و گرم متصل می شوند و بعد از آن به محل های مصرف هدایت می گردند.

از جمله مزیت های اجرای لوله کشی آب سرد و گرم به روش کلکتوری در ساختمان می توان به امکان کنترل جریان آب در هر منطقه از داخل واحد به صوت جداگانه، توزیع یکنواخت فشار آب در تمام واحد و عیب یابی سریع تر سیستم لوله کشی اشاره کرد.

  1. لوله کشی آب با لوله های 5 لایه

لوله های 5 لایه به دلیل داشتن قابلیت هایی از جمله انعطاف پذیری بالا، ظرفیت تحمل دمایی بالا، مقاومت در برابر انبساط طولی و عرضی و همچنین عدم نیاز به اتصالات زیاد یکی از بهترین لوله ها در سیستم لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان محسوب می شوند.

با کمک لوله های 5 لایه می توان لوله کشی آب سرد و گرم را به شیوه کلکتوری و حتی زیرسقفی در ساختمان طراحی و اجرا کرد.

  1. لوله کشی انشعابی

روش سنتی یا همان انشعابی لوله کشی آب سرد و گرم بیشتر در ساختمان های قدیمی قابل مشاهده است. در این روش یک رایزر اصلی از لوله آب بعد از کنتور وارد واحد ساختمانی شده و سپس انشعابات مورد نیاز از آن به محل های مصرفی هدایت می شود.

  1. لوله کشی آب با لوله های پلیمری

لوله های پلیمری یا تک لایه نیز یک جنس دیگر از لوله آب هستند که می توان از آن ها جهت اجرای لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان به یکی از روش های انشعابی و روکار استفاده کرد. کیفیت این جنس از لوله تقریباً با لوله 5 لایه برابری می کند، اما ضریب تحمل دمایی لوله چند لایه بیشتر است و به همین دلیل در لوله کشی آب گرم ساختمان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر می خواهید لوله 5 لایه و تک لایه را بیشتر با هم مقایسه کنید، مشاهده کلیپ زیر را از دست ندهید.

محل قرارگیری فیلم تفاوت لوله تک لایه و 5 لایه- مصطفی

در این قسمت توجه شما را به چند نکته مهم در خصوص اجرای لوله کشی آب ساختمان جلب می کنیم:

  • محل اجرای لوله کشی آب سرد و گرم باید از نزدیک دیوارها، تیغه ها و سقف ها انتخاب شود.
  • تمام مسیرهای عبور لوله باید قبل از اجرای لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان با سیستم برق و مکانیک ساختمان مطاقبت داده شود تا همه چیز با هماهنگی همراه باشد.
  • مطالعه نقشه لوله کشی و تاسیسات ساختمان پیش از پیاده سازی طراحی سیستم لوله کشی آب سرد و گرم در ساختمان ضروری است.
  • لوله گذاری ها باید طوری انجام شود که هیچ تداخلی با لوله کشی فاضلاب ساختمان به وجود نیاید.
  • فواصل بین لوله ها باید به درستی رعایت شود تا امکان دسترسی به شیرها و عایق کاری لوله ها فراهم باشد.
  • رعایت ارتفاع لوله ها برای مصرفی ها مثل فلاش تانک، دستشویی، شیر مخلوط دوش، ظرفشویی و ... مهم است.
  • بعد از اتمام لوله کشی تمام سیستم آبرسانی ساختمان به مدت 24 ساعت تحت فشار 10 اتمسفر قرار بگیرند تا نشتی احتمالی در سیستم شناسایی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوله کشی آب ساختمان و قوانین آن به مطلب لوله کشی آب سرد و گرم مراجعه کنید.

خدمات_لوله_کشی_ساختمان_در_کرج-_1.jpg

تعمیرات لوله کشی آب در کرج

از جمله خدمات لوله کشی که به ساکنین کرج ارائه می دهیم انجام تعمیرات لوله کشی آب است که شامل تشخیص محل ترکیدگی و عیب یابی و رفع نشتی لوله آب ساختمان می شود.

اغلب ساکنین از روی علائمی همچون افت فشار آب، بالا رفتن ناگهانی هزینه آب بهای ساختمان، مشاهده لکه های زرد بر روی گچ دیوار و کارکرد کنتور آب در زمان بسته بودن شیرآلات ساختمان متوجه وجود نشتی در لوله های آب می شوند.

در چنین مواقعی پیشنهاد می شود هر چه سریع تر شیر فلکه اصلی ساختمان را در حالت بسته قرار داده و از یک متخصص دعوت کنند تا محل دقیق نشتی در لوله کشی آب را پیدا کند. اگر نشتی لوله آب در محل قابل دسترس باشد، تشخیص آن بسیار ساده تر است، اما در لوله کشی های توکار یا محل های خارج از دسترسی باید از دستگاه های نشت یاب کمک گرفت.

بعد از مرحله تشخیص محل نشتی لوله آب نوبت به رفع نشتی لوله آب می رسد که اغلب با روش هایی همچون تعویض لوله آسیب دیده و حذف آن از سیستم لوله کشی آب یا کمک گرفتن از نوار آب بندی و چسب لوله مشکل نشتی لوله قابل تعمیر است.

 

لوله کشی فاضلاب کرج

سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان شامل بخش های متعددی از جمله لوله اصلی فاضلاب یا رایزر، لوله قائم فاضلابی، لوله ونت یا هواکش و سیفون است. اجرای لوله کشی فاضلاب ساختمان یکی دیگر از خدمات لوله کشی در کرج است که توسط مجموعه ما و با استفاده از انواع لوله فاضلابی چدنی، پوش فیت، پلیکا و پلی اتیلن انجام می شود.

نحوه طراحی و اجرای سیستم فاضلاب ساختمان بر اساس مدل سیستم به یکی از روش های لوله کشی فاضلاب کف خواب و لوله کشی فاضلاب زیرسقفی اجرا می شود که اکثراً در واحدهای هم کف از روش کف خواب و در واحدهای دو طبقه و بیشتر از لوله کشی فاضلاب زیر سقفی استفاده می شود.

شیوه طراحی و اجرای لوله کشی فاضلاب زیرسقفی به این صورت است که ابتدا محل عبور لوله ها را بر روی سقف طبقه هر واحد مشخص کرده و حفره هایی برای هدایت لوله ها ایجاد می کنند. سپس داکت هایی برای مهار لوله ها طراحی کرده و در نهایت از رایزر فاضلاب انشعاباتی به مصرفی های هر واحد هدایت می کنند، به نحوی که لوله های فاضلاب هر طبقه در کف زیرین طبقه بالایی قرار می گیرد.

هر کدام از روش های اجرایی سیستم لوله کشی فاضلاب در ساختمان مزایا و معایب خاص خود را به همراه دارند. به عنوان مثال طراحی و اجرای لوله کشی به روش زیرسقفی پر هزینه تر، زمان بر تر و تخصصی تر است. اما بازدهی سیستم بسیار بیشتر است و برای اقداماتی از قبیل تعمیر لوله های فاضلابی، گرفتن انشعاب و تعویض دسترسی راحت تری به لوله ها وجود دارد و از طرفی هیچ فشار مضاعفی به لوله ها وارد نیست.

ولی در لوله کشی فاضلاب به روش کف خواب تمام لوله های انشعابی ابتدا به رایزر وصل شده و سپس از کف واحد به سمت مصرفی ها حرکت می کنند، بنابراین زیر فشار مصالح و سازه ساخمان قرار دارند، با این حال در مدت زمان محدودتر و با هزینه کمتری قابل اجرا هستند.

در زمان اجرای سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان توجه به چند نکته ضروری است:

  1. شیب لوله های فاضلابی بایستی در مسیر لوله کشی به درستی رعایت شود تا حرکت مواد فاضلابی در داخل لوله با سرعت یکسان انجام گردد.
  2. برای جلوگیری از پخش بوی بد فاضلاب در ساختمان باید سیفون ها تراز بوده و شیب نداشته باشند.
  3. سایز رایزر خروجی فاضلاب باید متناسب و جوابگوی خروجی فاضلاب باشد.
  4. تمامی لوله ها و اتصالات باید توسط بست مهار شوند. این موضوع در خصوص لوله کشی زیرسقفی اهمیت بیشتری دارد.
  5. در سیستم لوله کشی آشپزخانه، حمام و دستشویی نباید از رایزر مشترک استفاده کرد.
  6. همه سیفون های سیستم فاضلاب باید دارای هواکش جداگانه باشند.

اطلاعات جامع تر در خصوص سیستم فاضلاب ساختمان را می توانید از مقاله لوله کشی فاضلاب بدست آورید.

خدمات_لوله_کشی_ساختمان_در_کرج-_2.jpg

تعمیر لوله فاضلاب کرج

لوله های فاضلابی نیز همانند لوله های آب ساختمان ممکن است بعد از مدتی استفاده دچار یک سری مشکلات از قبیل گرفتگی و ترکیدگی لوله شوند. در چنین مواقعی تیم متخصص تاسیسات 24 ساعته در کرج آماده کمک به شما برای باز کردن گرفتگی و رفع نشتی لوله فاضلاب است.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان به روش های مختلفی قابل انجام است که از آن جمله می توان به استفاده از مواد لوله بازکن متنوع موجود در بازار، باز کردن اتصال لوله مسدود شده از سیستم لوله کشی و فنر لوله کشی اشاره کرد که تنها فنر زدن لوله فاضلاب جزو خدمات ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته نیست. اما باقی روش ها توسط متخصصین این مجموعه انجام می شود.

برای رفع نشتی لوله فاضلاب می توان از ابزارها و تجهیزات مختلفی استفاده کرد، از جمله نوارهای فایبرگلس، استفاده از فیتینگ ترمیم کننده لوله و حذف لوله آسیب دیده از سیستم فاضلاب که روش مناسب با توجه به شرایط سیستم لوله کشی و محل قرارگیری لوله آسیب دیده توسط متخصص انتخاب می شود.

خدمات_لوله_کشی_ساختمان_در_کرج-_3.jpg

قیمت خدمات لوله کشی در کرج

قیمت خدمات لوله کشی ساختمان در کرج با توجه به اینکه چه نوع خدماتی انجام شده می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر خدمت انجام شده به لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان مربوط باشد، میزان متراژ لوله کشی، روش لوله کشی استفاده شده و حتی جنس لوله در قیمت نهایی خدمات موثر هستند.

بنابراین قیمت نهایی پروژه خدمات لوله کشی شما تنها بعد از بازدید حضوری متخصص انجام پذیر است. با این حال می توانید برای دست یابی به قیمت حدودی تعمیرات لوله کشی ساختمان به مطلب قیمت لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان مراجعه کنید.

 

ردیف
نوع خدمات
توضیحات
قیمت تقریبی
درخواست
1
نوع خدمات لوله کشی آب توکار 5 لایه 10 الی 20 متر
توضیحات(بدون کنده کاری) اجرت به ازای هر متر
قیمت تقربی 150 الی 200 هزار تومان
2
نوع خدمات لوله کشی آب توکار 5 لایه کمتر از 10 متر
توضیحات(بدون کنده کاری)
قیمت تقربی 1000 هزار تومان
3
نوع خدمات لوله کشی آب روکار 5 لایه کمتر از 10 متر
توضیحات(با اجرای بست)
قیمت تقربی 1500 هزار تومان
4
نوع خدمات لوله کشی آب روکار 5 لایه 10 الی 20 متر
توضیحات(با اجرای بست) اجرت به ازای هر متر
قیمت تقربی 200 الی 250 هزار تومان
5
نوع خدمات لوله کشی آب توکار تک لایه کمتر از 10 متر
توضیحات(بدون کنده کاری)
قیمت تقربی 1000 هزار تومان
6
نوع خدمات لوله کشی آب توکار تک لایه 10 الی 20 متر
توضیحات(بدون کنده کاری) اجرت به ازای هر متر
قیمت تقربی 200 الی 250 هزار تومان
7
نوع خدمات لوله کشی آب روکار تک لایه کمتر از 10 متر
توضیحات(با اجرای بست)
قیمت تقربی 1500 هزار تومان
8
نوع خدمات لوله کشی آب روکار تک لایه 10 الی 20 متر
توضیحات(با اجرای بست) اجرت به ازای هر متر
قیمت تقربی 200 الی 250 هزار تومان
9
نوع خدمات لوله کشی آب سرد و گرم 5 لایه واحد ساختمان 50 الی 100 متر
توضیحات
قیمت تقربی 8000 الی 10000 هزار تومان
10
نوع خدمات لوله کشی آب سرد و گرم 5 لایه واحد ساختمان 100 الی 150 متری
توضیحات
قیمت تقربی 100000 الی 15000 هزار تومان
11
نوع خدمات لوله کشی رادیاتور شوفاژ 5 لایه واحد ساختمان 50 الی 100 متری
توضیحات
قیمت تقربی 8000 الی 10000 هزار تومان
12
نوع خدمات لوله کشی رادیاتور شوفاژ 5 لایه واحد ساختمان 100 الی 150 متری
توضیحات
قیمت تقربی 10000 الی 15000 هزار تومان
13
نوع خدمات لوله کشی فاضلاب پلیکا واحد ساختمان 50 الی 100 متری
توضیحات
قیمت تقربی توافقی بستگی به کار
14
نوع خدمات لوله کشی فاضلاب پلیکا واحد ساختمان 100 الی 150 متری
توضیحات
قیمت تقربی توافقی بستگی به کار
15
نوع خدمات لوله کشی آب آشپزخانه
توضیحات
قیمت تقربی 1000 هزار تومان
16
نوع خدمات لوله کشی آب توالت روشویی
توضیحات
قیمت تقربی 1000 هزار تومان
17
نوع خدمات لوله کشی آب حمام دارای شیر دوش
توضیحات
قیمت تقربی 1000 هزار تومان
18
نوع خدمات لوله کشی آب حمام
توضیحات(شیر دوش، شیر آفتابه، پرکن توالت فرنگی و روشویی)
قیمت تقربی 1200 هزار تومان
19
نوع خدمات لوله کشی فاضلاب آشپزخانه
توضیحات
قیمت تقربی 1000 هزار تومان
20
نوع خدمات اضافه کردن آب فاضلاب روشویی
توضیحاتاضافه کردن آب فاضلاب روشویی، سینک، ماشین لباسشویی و ظرفشویی به فاضلاب موجود
قیمت تقربی 2000 هزار تومان
21
نوع خدمات تعویض لوله کشی فاضلاب
توضیحاتتعویض لوله کشی فاضلاب روشویی/ سینک/ ماشین لباسشویی/ ماشین ظرفشویی
قیمت تقربی 3000 هزار تومان
22
نوع خدمات لوله کشی فاضلاب توالت (کاسه روشویی)
توضیحات
قیمت تقربی 5000 هزار تومان
23
نوع خدمات لوله کشی فاضلاب حمام (کفشور)
توضیحات
قیمت تقربی 2000 هزار تومان
24
نوع خدمات تبدیل فاضلاب توالت ایرانی به فرنگی
توضیحاتبدون کنده کاری و آماده
قیمت تقربی 3000 هزار تومان
25
نوع خدمات تبدیل توالت فرنگی به ایرانی
توضیحاتبدون کنده کاری و آماده
قیمت تقربی 2000 هزار تومان
26
نوع خدمات اضافه کردن فاضلاب فرنگی یا ایرانی
توضیحات
قیمت تقربی توافقی
27
نوع خدمات نصب استراکچر وال هنگ
توضیحاتبدون کنده کاری و فاضلاب آماده
قیمت تقربی 1000 الی 1500 هزار تومان
28
نوع خدمات اتصال به لوله چدن
توضیحاتبه ازای هر سری
قیمت تقربی 1000 هزار تومان
29
نوع خدمات بازسازی کلی لوله کشی آب حمام و سرویس بهداشتی
توضیحات
قیمت تقربی 3000 الی 5000 هزار تومان
30
نوع خدمات بازسازی کلی لوله کشی فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی
توضیحاتفاضلاب روی کف
قیمت تقربی 4000 الی 5000 هزار تومان
31
نوع خدمات تغییر لوله کشی آب آشپزخانه توکار
توضیحاتبدون هزینه بنایی
قیمت تقربی 2000 الی 3000 هزار تومان
32
نوع خدمات تغییر لوله کشی آب آشپزخانه روکار
توضیحات3000 الی 4000
قیمت تقربی بدون هزینه بنایی هزار تومان
33
نوع خدمات تغییر کامل لوله کشی آب و فاضلاب آشپزخانه
توضیحاتبدون هزینه بنایی
قیمت تقربی 3.000 الی 5.000 هزار تومان
34
نوع خدمات بازسازی لوله کشی واحد مسکونی 50 الی 100 متری
توضیحات(بدون هزینه نصب شیرآلات)
قیمت تقربی 8.000 الی 12.000 هزار تومان
35
نوع خدمات بازسازی لوله کشی واحد مسکونی 100 الی 150 متری
توضیحات
قیمت تقربی 12.000 الی 15.0000 هزار تومان
36
نوع خدمات تشخیص نشتی لوله ها با دستگاه
توضیحات
قیمت تقربی 1000 هزار تومان

مزیت های استفاده از خدمات تاسیسات 24 ساعته در کرج

حال استفاده از تخصص مجریان تاسیسات 24 ساعته برای انجام خدمات لوله کشی ساختمان در کرج چه منافعی برای ساکنین این شهر دارد؟

  • تمامی خدمات این مجموعه از جمله سفارشات مربوط به لوله کشی ساختمان همراه با گارانتی تضمین کیفیت برای مشتریان انجام می شود.
  • همه متخصصین این مجموعه مهارت بالایی در حوزه تاسیسات داشته و مهارت آن ها قبل از شروع به همکاری با این مجموعه سنجیده می شود.
  • متخصصین این مجموعه موظف هستند بعد از اتمام کار خود در منزل مشتری محل پروژه را پاکسازی شده تحویل مشتری دهند.
  • شما می توانید در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته از خدمات تخصصی این مجموعه استفاده کنید.
  • تیم پشتیبانی این مجموعه موظف است تا زمان کسب رضایت صد در صد شما از پروژه سفارش تان را پیگیری کند.

 

در کدام مناطق کرج خدمات می دهیم؟

خدمات دهی ما در تمام مناطق 11 گانه کرج از جمله شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب این شهر قابل انجام است.

بنابراین اگر در هر کدام از محلات این شهر همچون عظیمیه، زورآباد، خیابان برغان، خیابان بهار، خلج آباد، قلمستان، مصباح، شهرک فهمیده، بلوار هفت تیر، سهرابیه، آق تپه، مهر شهر، احمد آباد، گلشهر، المهدی، حیدرآباد، شاهین ویلا، بلوار انقلاب، کوی قائم و ... ساکن هستید می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

خدمات_لوله_کشی_ساختمان_در_کرج-_4.jpg

نحوه استفاده از خدمات لوله کشی تاسیسات 24 ساعته در کرج

در صورتی که برای هر یک از خدمات لوله کشی ذکر شده از قبیل لوله کشی آب، لوله کشی فاضلاب، لوله کشی شوفاژ، تعمیر لوله کشی آب و فاضلاب و شوفاژ، بازسازی لوله کشی و تعویض لوله کشی نیاز به متخصص دارید، می توانید همین الان با شماره های داخل سایت تماس گرفته یا فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید.

چنانچه پروژه شما نیاز به بازدید داشته باشد، توسط تکنسین های کاربلد این مجموعه ابتدا به صورت رایگان بازدید شده و بعد از اعلام قیمت نهایی و رضایت شما توسط متخصص انجام می شود.

پس برای ثبت سفارش خود همین الان از راه های گفته شده اقدام کرده و به جمع مشتریان راضی ما در این مجموعه بپیوندید.

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

سوالات متداول

ما در تمام مناطق شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، شهریار، اسلامشهر، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، اراک، پردیس، رودهن، بومهن، پرند، دماوند، قم، ارومیه، کرمانشاه، شهر قدس فعالیت داریم.

باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان نمیگیریم.

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد. اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

بابت مشاهده دستمزدها به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است بعضی از پروژه ها را فقط بعد از بازدید میتوان قیمت اعلام کرد که آنها نیز هنگام تماس تلفنی مجری تاسیساتی با شما قبل از آمدن به محل پروژه قیمت حدودی اعلام می شود.

در این صورت فقط هزینه کارشناسی 200.000 تومان از شما دریافت می شود که اگر کار تعمیر را به ایشان بسپارید این هزینه کارشناسی از دستمزد انجام کار کم می شود یعنی غیر از دستمزد تعمیرات هزینه ای بابت کارشناسی از شما نمی‌گیرند.

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند.

شما میتوانید از 2 طریق سفارش خود را ثبت کنید:

1. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود.

2. با شماره های قسمت تماس با ما، تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام کنید.

نظرات مشتریان

اشتراک گذاری این صفحه