مشاهده فیلم آموزش کار با پکیج دیواری دیجیتال این اطمینان را به شما می دهد که می توانید بهترین بهره را از این دستگاه ببرید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

توضیحات

یکی از مهمترین کارهایی که یک فرد استفاده کننده از پکیج دیجیتال باید انجام دهد، آشنایی با نحوه استفاده از این دستگاه می باشد.

این آموزش ها شامل روشن کردن و تنظیم کردن دستگاه در دما و حالت های مختلف است.

در این صورت نه تنها دستگاه می تواند با بالاترین میزان کارایی خود مورد استفاده قرار بگیرد، بلکه آسایش ساکنین نیز حفظ می شود. چرا که کمتر با مشکلی در روند کار دستگاه مواجه می شوند.

البته لازمه رسیدن به این اهداف آشنایی با اجزای مختلف پکیج دیواری است و در نهایت مشاهده این فیلم به همراه توضیحات همکار ما جناب آقامولایی می تواند در این راستا کمک کننده باشد.

چنانچه قصد اطلاع از قیمت خرید انواع پکیج دیواری را دارید، فقط کافیست لینک خرید پکیج دیواری از دیجی کالا را لمس کنید.

همچنین مطالعه مطلب راهنمای خرید بهترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

دیالوگ فیلم

اولین مرحله به منظور کسب آموزش در نحوه کار با پکیج دیواری دیجیتال آشنایی با دکمه های موجود بر روی بدنه دستگاه و همچنین یادگیری علائم موجود در صفحه نمایش سیستم می باشد.

لازم به ذکر است که پکیج دستگاهی است که وظیفه تامین آب گرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز برای گرم کردن محیط توسط رادیاتورها را بر عهده دارد.

برای تامین آب گرم مصرفی باید پکیج را در حالت تابستانه قرارداد و به منظور گرم کردن رادیاتورها توسط پکیج دیواری، باید دستگاه را در حالت زمستانه تنظیم کرد.

بنابراین کلیدهای تنظیم پکیج دیواری دیجیتال نیز شامل کلیدهای تنظیم دمای آب مصرفی، کلیدهای دمای رادیاتورها و کلید حالت دستگاه می باشند.

در ادامه توضیحات کامل در خصوص آشنایی و نحوه تنظیم آن ها را خواهیم داد.

فیلم آموزش کار با پکیج دیواری دیجیتال 1

دکمه روشن/خاموش:

کلید وسط دکمه روشن/خاموش یا POWER دستگاه است که با فشار دادن آن پکیج دیواری دیجیتال روشن و خاموش می شود.

دکمه حالت دستگاه:

کلید حالت یا MODE که در کنار دکمه روشن/خاموش پکیج قرار گرفته و با فشار دادن آن دستگاه در حالت زمستانه و یا تابستانه تنظیم می شود.

فیلم آموزش کار با پکیج دیواری دیجیتال 2

دکمه تنظیم دمای رادیاتور:

در واقع دو کلید ابتدایی بر روی پکیج دیواری دیجیتال کلید دمای رادیاتور هستند که دارای علامت رادیاتور بوده و با کمک آن ها می توان دمای رادیاتورها را کم یا زیاد کرد.

دکمه ریست دستگاه:

با فشار دادن کلید ریست دستگاه دوباره روشن می شود.

دکمه دمای آب مصرفی:

در طرف دیگر بدنه پکیج دیواری دیجیتال دو عدد دکمه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که علامت شیر آب را داشته و با فشار دادن آن ها دمای آب مصرفی کم و یا زیاد می شود.

فیلم آموزش کار با پکیج دیواری دیجیتال 3

وقتی دمای آب مصرفی را کم یا زیاد می کنیم، چراغ چشمک زن دمای آب بر روی صفحه نمایش دستگاه نشان داده می شود.

حال عددی که در حال چشمک زدن بر روی صفحه نمایش دستگاه است، نشان دهنده میزان دمایی است که ما برای پکیج در نظر گرفته ایم و وقتی عدد ثابت شد، دمای آب موجود در پکیج را نشان می دهد.

 

آموزش نحوه راه اندازی پکیج

چنانچه قصد داشته باشیم تا پکیج دیواری را برای اولین بار روشن کنیم، لازم است تا ابتدا فشار دستگاه را با باز کردن شیر پرکن پکیج بالا ببریم.

میزان این فشار باید در بازه 5/. تا 3 بار باشد که حد وسط و استاندارد فشار پکیج 1.5 بار در نظر گرفته شده است.

پس به منظور رسیدن به این مقدار فشار آب در پکیج، شیر پرکن را باز کرده و بعد از رسیدن به حد مورد نظر آن را می بندیم.

فیلم آموزش کار با پکیج دیواری دیجیتال 4

به خاطر داشته باشید که شیر پرکن پکیج هرگز نباید باز بماند، در غیر این صورت فشار در سیستم دائماً بالا خواهد رفت.

 

نحوه تنظیم پکیج دیواری دیجیتال برای حالت تابستانه

حال نوبت به تنظیم حالت پکیج در حالت زمستانه یا تابستانه است. همانطور که گفتیم در حالت تابستانه دیگر نیازی به تنظیم دمای آب رادیاتورها نیست و فقط کافیست دمای آب مصرفی را تنظیم کنیم.

برای این منظور بعد از قرار دادن دستگاه در حالت تابستانه و نمایش علامت آن بر روی صفحه نمایش دستگاه، دمای آب مصرفی را با کمک دکمه های مربوط به آن کم و زیاد می کنیم، که در این صورت درجه قابل مشاهده بر روی صفحه نمایش شروع به چشمک زدن می کند.

زمانی که دمای نشان داده شده بر روی صفحه نمایش ثابت شد، دمای آب مصرفی درون لوله ها و پکیج مشخص می شود.

بنابراین با توجه به دمایی که ما بر روی دستگاه تنظیم کردیم پکیج دیواری روشن شده و بعد از رسیدن به دمای مورد نظر خاموش شده و به صورت اتوماتیک به کار خود ادامه می دهد.

در این حالت با هر بار باز کردن شیر آب و نمایش علامت شیر آب بر روی صفحه نمایش، پکیج به صورت اتوماتیک و در دمای تنظیم شده ما روشن می شود.

در مقابل هر زمان شیر آب را ببندیم, علامت شیر آب بر روی صفحه نمایش دستگاه محو شده و پکیج خاموش می شود.

برای اطلاع از دمای مناسب پکیج در تابستان بر روی لینک مطلب بزنید.

 

نحوه تنظیم پکیج دیواری دیجیتال برای حالت زمستانه

به منظور تنظیم پکیج در حالت زمستانه، یعنی حالتی که نیاز است پکیج علاوه بر آب مصرفی، رادیاتورها را نیز گرم کند، لازم است تا دکمه حالت دستگاه را در حالت زمستانه آن قرار دهیم.

سپس به سراغ کلید تنظیم دمای رادیاتور رفته و دمای آن را تا حد مورد نظر خود بالا می بریم، که در این فیلم مقدار این دما در حدود 60 درجه تنظیم شده است.

بعد از تنظیم دمای رادیاتور پکیج روشن شده و دمای تنظیم شده ما بر روی صفحه نمایش به حالت چشمک زن نمایش داده می شود.

فیلم آموزش کار با پکیج دیواری دیجیتال 5

در حالت عادی و سالم بودن سنسورهای NTC و برد پکیج، دستگاه باید بعد از رسیدن به دمای مورد نظر و تنظیم شده ما خاموش شود و به صورت اتوماتیک کار کند.

حال چنانچه پکیج در دمایی غیر از دمای تنظیم شده ما خاموش شود و به حالت اتوماتیک خود وارد شود، به این معنی است که برد و سنسور NTC دستگاه دچار مشکل شده و پکیج نیاز به تعمیر دارد.

اگر می خواهید بدانید در فصل زمستان باید پکیج خود را در چه دمایی تنظیم کنید، به شما توصیه می کنیم مطلب دمای مناسب پکیج در زمستان را از دست ندهید.

امیدواریم مشاهده این فیلم به همراه توضیحات آن توانسته باشد برای آشنایی با نحوه کارکردن با پکیج به شما کمک کرده باشد.

یکی از خدمات ما در گروه تاسیسات 24 ساعته انجام نصب، راه اندازی، تعمیر و سرویس پکیج است. در صورت نیاز همین الان برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست سرویسکار متخصص را ارسال کنید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

اشتراک گذاری این صفحه