امروزه به دلیل کاهش میزان آب، بیشتر ساختمان ها بلاخص مجتمع ها و آپارتمان ها برای تامین آب مصرفی خود از انواع پمپ آب استفاده می کنند. . قصد داریم در این مطلب در مورد نصب پمپ آب خانگی در شرق تهران با شما مطالبی را در میان بگذاریم.

نصب پمپ آب خانگی در شرق تهران 1

پمپ آب خانگی در انواع مختلف در بازار موجود است اما شما باید بسته به متراژ ساختمان، تعداد واحد های آن و همچنین طول مسیر لوله کشی در ساختمان خود اقدام به تهیه این محصول نمایید. برای مطالعه بیشتر می تواند به مقاله اجزای تشکیل دهنده پمپ آب خانگی مراجعه نمایید.

پمپ های آب در دو مدل مخزن دار و بدون مخزن تهیه و تولید می شوند.

در مقاله نحوه لوله کشی پمپ آب خانگی کاملا توضیح دادیم که نکته بسیار مهم در نصب پمپ آب خانگی این است که نصب مستقیم پمپ بر روی لوله انشعاب آب غیر قانونی است.

چرا که وقتی پمپ آب به صورت مستقیم بر روی لوله انشعاب نصب شود، باعث ایجاد افت فشار در لوله اصلی خیابان شده و در نتیجه آب مصرفی کلیه ساکنان ساختمان کاهش می یابد.

نصب پمپ آب خانگی در شرق تهران 2

به همین علت است که ما نصب پمپ دارای مخزن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا بتوان آن را بعد از کنتور آب نصب کرد.

اگر نیاز به خرید و نصب پمپ آب و مخزن تحت فشار دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید و مناسب ترین پمپ آب و مخزن تحت فشار متناسب با شرایط ساختمان خود را تهیه کنید.

نحوه کار پمپ دارای مخزن به این شکل است که ابتدا آب ازکنتور به داخل مخزن ذخیره می شود و سپس پمپ، بنابر میزان استفاده آب، مقدار آب مصرفی را به داخل لوله های ساختمان پمپاژ می کند.

منبع های ذخیره آب معمولا از جنس گالولنیزه و پلاستیکی لایه لایه ای بوده که متناسب با منبع مورد نیاز در شکل، اندازه و حتی ضخامت و رنگ های مختلف تهیه و تولید می شوند.

نصب پمپ آب خانگی در شرق تهران 3

یکی از مهمترین مزایای استفاده از منبع ذخیره آب این است که در زمانی قطعی آب می توان از آب ذخیره شده در منبع برای مدت یک الی دو روز استفاده کرد. که البته مدت استفاده از آن به میزان حجم آب منبع بستگی دارد.

در کلیپ کوتاه زیر نظر آقای میثم بایزگلی از مجریان تاسیساتی را در مورد اهمیت نصب پمپ آب به همراه مخزن آب می شنویم.

همانطور که در مطلب نصب پمپ آب خانگی و منبع گفتیم، برای نصب صحیح پمپ آب خانگی ما به شیر خودکار نیاز داریم. این قطعه ی اصلی را باید به صورت جداگانه از پمپ خریداری کنیم.

اهمیت این قطعه در این جاست که این شیر خودکار در زمانی که پمپ خاموش می شود مانع ورود مجدد آب به شبکه لوله کشی می شود. بهتر است که این قطعه بعد از پمپ نصب شود تا در زمان خاموشی پمپ، فشار روی پمپ نباشد.

برای منازل آپارتمانی استفاده از پمپ فشار قوی مناسب بوده و برای دسترسی به آب با فشار بالا، بهتر است برای هر واحد، یک کنتور مجزا داشته باشیم.

توصیه ما به شما این است که در انتخاب پمپ دقت بسیار نمایید و المان هایی همچون ارتفاع ساختمان، متراژ آن، تعداد واحدها و همچنین تعداد شیر های آب داخل ساختمان را مد نظر قرار دهید تا بتوانید آب را با فشار عالی و با کمترین هزینه، به صورت دائمی در اختیار داشته باشید.

برای رسیدن به این مقصود، نصب پمپ آب خانگی توسط متخصصان در این امر بسیار مهم است.

متاسفانه برخی از مصرف کنندگان، این امر مهم را به افراد غیر متخصص که عموما تنها تجربه این افراد در کار لوله کشی ساختمان بوده، می سپارند و در نتیجه با این مشکلات مواجه می شوند:

  • کاهش فشار آب در طبقات بالاتر
  • عدم دسترسی به آب ذخیره در زمانی قطعی آب شبکه
  • سوختن احتمالی پمپ به دلیل نوسانات شبکه برق
  • افزایش هزینه در برق مصرفی
  • کاهش عمر مفید پمپ و کلید اتوماتیک و منبع انبساط در دراز مدت

حال بهتر است تا با انواع پمپ آب خانگی بیشتر آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

انواع پمپ آب خانگی :

  • پمپ آب خانگی نیم اسب بخار برای نصب در ساختمان های یک طبقه با متراژ 150 متر
  • پمپ آب خانگی یک اسب بشقابی برای نصب در ساختمان های سه طبقه و شش واحده با متراژ 75 متر
  • پمپ آب خانگی یک اسب جتی برای نصب در ساختمان های چهار طبقه و هشت واحده با متراژ 68 متر
  • پمپ آب خانگی یک اسب دو پروانه برای نصب در ساختمان های چهار طبقه و هشت واحده با متراژ 75 متر
  • پمپ آب خانگی یک و نیم اسب دو پروانه برای نصب در ساختمان های پنج طبقه 10 واحده با متراژ 100 متر
  • پمپ آب خانگی دو اسب برای نصب در ساختمان های پنج طبقه 14 واحده با متراژ 100 متر

 نصب پمپ آب خانگی در شرق تهران 4

یک نکته بسیار مهم در انتخاب پمپ، توجه به صدای پمپ آب است. مسئله ای که برای آسایش ساکنان بسیار مهم به نظر می رسد. اساسا وجود صدا در انواع پمپ آب بسیار رایج است و اینکه برخی ادعا می کنند که پمپ آبی بدون صدا است، کاملا اشتباه بوده و قصد عوام فریبی دارند.

حتی برخی از انواع پمپ ها نه تنها در ابتدای مصرف همراه صدا هستند بلکه با گذشت زمان ممکن است صدای آنها نیز بلندتر هم شود، که در این صورت، دلیل تنها پمپ آب نیست و همانطور که در مقالات عیب یابی و تعمیر پمپ آب و مشکلات پمپ آب خانگی گفتیم، نیاز به تعمیر دارند.

 

ولی ما در اینجا پمپ آب کم صدا را توصیه می کنیم. اصولا هر چه میزان مکش پمپ آب بیشتر و با قدرت بالاتری باشد، بالطبع صدای ایجاد شده در پمپ هم بیشتر خواهد بود.

توضیحات بیشتر را در بهترین پمپ آب خانگی بی صدا ملاحظه نمایید. پمپ آب خانگی نیم اسب عموما کم صدا بوده و از این نوع پمپ حتی می توان در زیر سینک ظرفشویی هم استفاده کرد.

ولی همانطور که در بالا ذکر شد پمپ آب خانگی نیم اسب مخصوص ساختمان های یک طبقه است، که به پمپ آب داخل آپارتمانی معروف است.

در صورتی که نیاز به تهیه و نصب پمپ آب داخل آپارتمانی دارید، مطالعه مطلب راهنمای خرید بهترین پمپ آب داخل آپارتمان را از دست ندهید.

نصب پمپ آب خانگی در شرق تهران 5

همانطور که در مقاله راه های کاهش صدای پمپ آب به طور مفصل ذکر شد، می توان با رعایت کردن این نکات از صدای پمپ کاست:

  • مکان نصب پمپ آب را ترجیحا در مکان هایی به دور از محل استراحت خود انتخاب کنید.
  • با عایق بندی محل نصب پمپ می توان این صدا را کم کرد.
  • برای پمپ آب سرویس دوره ای و فصلی در نظر بگیرید.
  • محل نصب پمپ صاف باشد و از اتصالات استاندارد بهره ببرید.

اگر نیاز به خرید و نصب پمپ آب دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید و مناسب ترین پمپ آب متناسب با شرایط ساختمان خود را تهیه کنید.

 جمع بندی

تا اینجا فهمیدیم که علاوه بر انتخاب و خرید صحیح پمپ، نحوه نصب پمپ هم در بهره وری بالاتر و کاهش صدا و همچنین افزایش بازده و کاهش انرژی مصرفی پمپ آب بسیار مهم است.

جهت مطلع شدن از قیمت دقیق انواع پمپ آب و ومقایسه آنها با یکدیگر بر روی لینک خرید پمپ آب ساختمان از سایت دیجیکالا بزنید.

برای همین منظور ما به شما پیشنهاد می کنیم تا به همکاران ما در گروه تاسیساتی 24 اعتماد کرده و با خاطری آسوده نصب پمپ آب خانگی خود را در شرق تهران به ما بسپارید.

                                    

نصب پمپ آب خانگی در شرق تهران 6

برخی از سوابق کاری مرتبط با نصب ، سرویس و تعمیر پمپ آب خانگی و منبع

 

 

از خدمات ما نصب و تعمیر پمپ آب خانگی در محل می باشد. متخصصان ما این نوید را به شما می دهند تا در کمترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ گونه هزینه در ایاب و ذهاب نصب پمپ آب خانگی شما را در شرق تهران با دقتی بسیار بالا انجام دهند.

تنها با برقراری یک تماس با شماره تلفن های موجود در همین صفحه، شما می توانید از خدمت رسانی ما بهره مند شوید.

همکاران ما در تمامی نقاط شرق تهران از جمله پیروزی، قاسم آباد، استخر، امام حسین، حشمتیه، خاک سفید، تسلیحات، وحیدیه، تهرانپارس، پاسداران، افسریه، دلاوران، دماوند و سایر محله های شرق تهران در خدمت شما هستند.

ضمانت جبران خدمات

تمامی خدمات مجموعه ما دارای ضمانت می باشد.

اگر به هر دلیلی مجری کار را به درستی انجام نداد و یا در زمان گارانتی پس از تحویل کار دوباره مشکل ایجاد شد، تاسیسات 24 ساعته متعهد به انجام صحیح توسط همان مجری یا ارسال متخصص دیگر بدون دریافت هزینه اضافه می باشد.

اشتراک گذاری این صفحه