در این مطلب قصد داریم تا در خصوص اجرای گرمایش از کف توضیحاتی را بیان کنیم.

روش اجرا:

در ابتدای کار سطح محل اجرای گرمایش از کف باید صاف، تمیز و بدون کمترین شیب در سطح، برای تسهیل در حرکت آب آماده شود. بعد از اینکه محل مورد نظرآماده شد، فوم صفحه ای را بر روی سطوح می خوابانیم. این فوم ها با ضخامت 5 میلیمتر الی2 سانتی متر در بازار موجود بوده و عایق هرگونه انتقال حرارت برای جلوگیری از انتقال گرما به جهت عکس (یعنی به سمت پایین) می باشند.

حال  لوله های گرمایشی که از جنس 5 لایه می باشند را به صورت منظم و طراحی شده اجرا می کنیم. با توجه به محاسبات مجری باید توجه داشت که بهتر است طول اجرای هر مدار لوله بیش از 90 متر نباشد. فواصل لوله ها با توجه به شرایط محیطی از 10 الی 25 سانتی متر برای بهتر گرم شدن محیط رعایت می شوند.

تذکر مهم: اجرای این سیستم گرمایشی باید توسط افراد متخصص انجام شود، زیرا در لوله هایی که در کف خوابانده می شود هیچ گونه اتصالی استفاده نمی شود و لوله ها به صورت یک تکه اجرا می شود.


توجه: در زمان اتمام اجرای گرمایش از کف، سیستم باید مورد آزمایش قرارگیرد.

روش تست: با استفاده از پمپ های آب دستی و اتوماتیک فشار مسیر جریان آب را تا فشار 15 اتمسفر می رسانیم تا هر گونه نشتی و یا سوراخ شدگی لوله ها قابل مشاهده باشد. به منظور محافظت از لوله ها، فشار را تا 8 اتمسفر پائین می آوریم و برای اطمینان از سیستم تا انتهای مرحله اجرای کامل کف ساختمان سیستم را در این فشار نگه می داریم.

 

سیستم گرمایش از کف با توجه به گستردگی پروژه توسط موتور خانه و پکیج قابل اجرا می باشد. این سیستم در مقایسه با دیگر سیستمهای گرمایشی مانند بخاری، رادیاتور، فن کوئل و ... دارای صرفه جویی انرژی زیادی می باشد.


با اجرای صحیح و کامل این سیستم گرمایشی می توان گرمای مطلوب و متعادلی را در منزل داشته باشید. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر فیلم مراحل اجرای سیستم گرمایش از کف را مشاهده کنید.

یکی از خدمات گروه تاسیسات 24 ساعته اجرای گرمایش از کف می باشد. در صورت نیاز به اجرا و مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

اشتراک گذاری این صفحه