در این انجمن تاپیک های مرتبط با سرویس بهداشتی، شیرآلات و رادیاتور قرار میگیرد
تعداد پست ها:3 صفحه 1 از 1

کیانفر

عضو جدید
عضو جدید
پست:1
تاریخ عضویت:دوشنبه 5 خرداد 1399, 2:17 am
جنسیت:مرد
پست توسط کیانفر » دوشنبه 5 خرداد 1399, 2:25 am
سلام پکیج دیواری ما مدل L24FF ایران رادیاتور هست. الان که هوا رو به گرمی هست ما برای تغییر به حالت تابستانی ولوم مربوط به رادیاتور را روی صفر گذاشتبم و حالت تابستانی (علامت خورشید داره) فعال کردیم. آیا اینها کافیه؟ یا باید شیرهای رفت و برگشت رو هم ببندیم. تو اینترنت چند جا نوشته بود نیازی به بستن شیر رادیاتور و شیرهای رفت و برگشت پکیج نیست. و فقط تنظیمات روی پکیج رو بزاریم رو تابستانی کافیه.
بعضی جاها هم برعکس. خیلی سردرگم شدم
نمایه کاربر

Mohamad.s

متخصص
متخصص
پست:128
تاریخ عضویت:چهار شنبه 13 آذر 1398, 6:08 am
محل اقامت:تهران
جنسیت:مرد

تشکر شده: 18 بار
پست توسط Mohamad.s » پنج شنبه 15 خرداد 1399, 1:49 am
سلام کاربر گرامی
اگر از روی تنظیمات ولوم رو چرخوندید و بر روی تابستانه گذاشتید و اگر با باز کردن آب گرم مصرفی رادیاتورها گرم نمیشود نیازی به بستن شیرهای رفت و برگشت رادیاتور ها نیستش اما در بعضی از پکیج ها با تغییر حالت ولوم بر روی تابستانه با باز کردن آب گرم مصرفی رادیاتورها هم گرم میشود این اتفاق با باز ماندن زیاد آب گرم مصرفی مثل حمام رفتن رخ میدهد و رادیاتورها هم گرم میشود و با بستن شیرهای رفت و برگشت از زیر پکیج و بستن شیرهای رفت و برگشت رادیاتورها که شیر برگشت رادیاتورها معمولا با آچار آلن 8 بسته میشن این مشکل دیگه رخ نمیدهد.

a.nazeri

عضو جدید
عضو جدید
پست:3
تاریخ عضویت:یک شنبه 7 شهریور 1400, 4:18 pm
جنسیت:مرد
پست توسط a.nazeri » یک شنبه 7 شهریور 1400, 4:28 pm
برای تغییر حالت زمستانه به تابستانه همان تنظیم و تغییر حالت زمستانه به تابستانه کفایت میکند. سایت مرجع شیراز تجهیز توضیحات کامل جهت تنظیم حالت تابستانه به زمستانه را توضیح داده شده است
تعداد پست ها:3 صفحه 1 از 1