این فیلم طرز نصب پمپ آب خانگی را به خوبی نشان می دهد. پمپ آب خانگی برای واحدهایی نصب می شود که دچار کمبود فشار آب بوده و ساختمان دارای پمپ آب نمی باشد.

در ساختمان هایی که متاسفانه همسایه ها بر سر گذاشتن یک پمپ به توافق نمی رسند و هر واحد به ناچار باید از یک پمپ مجزا برای خود استفاده کند این پمپ در مسیر آب ورودی به واحد قرار گرفته و بدون سر و صدا بوده و با تنظیم آن در زمان باز شدن شیرآب بطور خودکار شروع به کار می کند.

جهت دانلود رایگان فیلم آموزش نصب پمپ آب خانگی کلیک کنید

 

همچنین اگر در واحد شما پمپ آب خانگی نصب است و نیاز به سرویس و تعمیر دارد می توانید از راهنمایی های موجود در مطلب مربوط به  سرویس و تعمیر پمپ آب خانگی و منبع استفاده نمایید.

برخی از سوابق کاری مرتبط با نصب ، سرویس و تعمیر پمپ آب خانگی و منبع

 

 

اگر نیاز به خرید و نصب پمپ آب دارید دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا  از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید و مناسب ترین پمپ آب متناسب با شرایط ساختمان خود را تهیه کنید.

همچنین اگر نیاز به نصب پمپ آب خانگی تحت فشار و یا پمپ آپارتمانی متناسب با نیاز ساختمان خود دارید همین الان با ما تماس بگیرید یا فرم ثبت سفارش را پر کنید تا ضمن برخورداری از مشاوره رایگان، در سریعترین زمان ممکن مشکل کم آبی خانه ی شما توسط همکاران ما برطرف شود.

 شما هم به جمع هزاران مشتری ما در زمینه خدمات نصب، سرویس و تعمیر پمپ آب بپیوندید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنیم

درخواست سرویسکار متخصص

اشتراک گذاری این صفحه