درخواست تلفنی سرویسکار
۰۲۱-۹۱۰۱۳۷۶۱
مقالات

نرفتن کولر اسپلیت روی موتور یکی از معضلات رایج در این وسیله است که می تواند بازدهی کولر گازی را تا حد زیادی کاهش دهد.

مقالات

در طول این مطلب خواهید دانست که سوختن موتور کولر گازی دلایل متنوعی دارد، که آشنایی با آن ها می تواند تا حد زیادی از بروز این مشکل پیشگیری می کند.

مقالات

یک عامل بسیار مهم در کولر گازی که باعث راه اندازی کمپرسور و فن دستگاه می شود، خازن تعبیه شده در یونیت خارجی کولر است. این قطعه با ذخیره سازی انرژی در خود، قدرت و توان لازم برای روشن شدن و به کار افتادن فن و کمپرسور کولر گازی را تامین می کند.

مقالات

علت سرد نکردن کولر گازی چالش بسیار مهمی است که اکثر افراد به دنبال جواب و راه حل می گردند.

مقالات

در صورتی که برای شما هم این سوال مطرح شده که چرا فن کولر گازی روی دور تند کار نمی کند؟ برای یافتن جواب این پرسش تا انتها با ما همراه باشید.

مقالات

زمانی که کولر گازی قصد روشن شدن را دارد، به دلیل راه اندازی خازن کمپرسور و به کار افتادن دستگاه، مقدار خفیفی لرزش در کمپرسور یا همان موتور دستگاه ایجاد می شود. اما این لرزش ها گاهی آنقدر زیاد می شود که نه تنها کل یونیت خارجی را به حالت ویبره می اندازد، بلکه به پنل داخلی هم منتقل می شوند.

چه مشکلی دارید؟

مقالات

سیم کشی فن کولر گازی در انواع مدل اسپلیت و پنجر ای آن با یکدیگر متفاوت است و اگر با طریقه نصب سیم ها آشنایی نداشته باشید، چه بسا با یک اتصال اشتباه با دست خودتان موتور فن کولر گازی را بسوزانید. هر چند اکثر موارد نقشه سیم کشی فن کولر گازی بر روی برچسب این قطعه درج شده است، اما موارد استثناء هم وجود دارند.

مقالات

در این مطلب قصد داریم با توضیحات جامع نحوه تنظیم درجه ترموستات انواع کولر گازی پنجرهای را برای شما بیان کنیم.

مقالات

چنانچه برای شما نیز این سوال مطرح شده است کهشیر برقی چیست؟ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی پاسخ این سوال بپردازیم.

مقالات

آمارها نشان می دهند کم و زیاد شدن شدت جریان و یا قطع و وصل شدن برق کولر گازی بیشترین آسیب ها را به برد این وسیله وارد می کند. از آنجا که برد کولر گازی پنجره ای یکی از مهمترین و در عین حال گران قیمت ترین قطعات این وسیله محسوب می شود، همگان به دنبال راهی به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی به این قطعه مهم هستند.

مقالات

انتخاب و تهیه کولر گازی همیشه کار بسیار حساسی بوده است، چرا که این وسیله از جمله تجهیزاتی است که قرار نیست هر ساله برای تعویض آن اقدام شود و به دلیل قیمت بالایی که دارد، باید دستگاهی را انتخاب کرد که علاوه بر بازدهی بالا و مصرف انرژی کم، بتواند سال های طولانی مورد استفاده قرار بگیرد.

مقالات

چنانچه شما نیز به دنبال یافتن مضرات روشن بودن همزمان کولر آبی و گازی هستید، تا انتهای این متن با ما همراه باشید.